back

Освітяни вирішували актуальні проблеми галузі під час селекторної наради з міністром освіти і науки України

23-10-2015 | 11:56

У залі колегії Міністерства освіти і науки України 22 жовтня відбулася селекторна нарада. Нагальні питання забезпечення стабільного навчально-виховного процесу обговорювали міністр освіти і науки України Сергій Квіт, заступник міністра освіти і науки України Павло Хобзей, а також представники органів управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій

Чернігівську область представляли заступник начальника Управління освіти і науки облдержадміністрації Микола Конопацький, директор Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів Валентин Чеботько, начальник відділу розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Управління освіти і науки облдержадміністрації Олена Соронович, працівники Управління та методисти Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського.

Основним питанням порядку денного стало забезпечення підручниками учнів 4 та 7 класів. Зокрема, освітяни зійшлись на думці, що для оперативної доставки необхідних підручників до навчальних закладів необхідно виробити чіткий механізм фінансування їх закупівель.

Крім того, учасники наради обговорили основні аспекти закупівлі обладнання для кабінетів фізики. Сергій Квіт підкреслив, що у сучасному світі високих технологій роль природничих наук невпинно зростає. Саме тому необхідно сприяти активному впровадженню інноваційних форм і методів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечить поглиблення і підвищення рівня знань учнів. Особливо актуальним це питання є у контексті прийняття нового закону України «Про освіту», який передбачає створення профільної старшої школи, яка готуватиме учнів до подальшого навчання у ВНЗ, а тому потребує відповідної матеріально-технічної бази.

Не залишилося поза увагою учасників наради і проблема оптимізації малокомплектних шкіл. Сергій Квіт вкотре зазначив, що якісне навчання дітей у таких школах неможливе, а в майбутньому учням таких шкіл буде важко вступати до університетів. Водночас вартість підготовки одного учня у таких школах є дуже високою і економічно невиправданою  

Звернули увагу освітяни і на проблемні моменти реалізації програми «Шкільний автобус», існуючу заборгованість із заробітної плати педагогічним працівникам.

На завершення міністр освіти і науки України підбив підсумки наради і пообіцяв, що найближчим часом питання вироблення механізму фінансування забезпечення підручниками і закупівлі обладнання для кабінетів фізики буде вирішено спільно з Міністерством фінансів України.



За інформацією Управління освіти і науки облдержадміністрації