back

Голова облдержадміністрації вимагає взяти під особистий контроль голів райдержадміністрацій усунення недоліків у роботі зі зверненнями громадян

21-02-2013 | 14:20

Про це Володимир Хоменко заявив на розширеному засіданні Колегії облдержадміністрації під час розгляду питання про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, власними рішеннями, реагування на звернення, запити депутатів усіх рівнів та роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2012 року.

Як зазначив у доповіді заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Микола Стрілець, з метою неухильного виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях проводиться системна робота, спрямована на підвищення стану виконавської дисципліни, забезпечення належного контролю за проходженням та виконанням документів.

За минулий рік до обласної державної адміністрації надійшло 120 запитів на публічну інформацію: 55 – від фізичних і юридичних осіб; 46 - від об’єднань громадян без статусу юридичної особи; 19 – від представників засобів масової інформації.

Задоволено 112 запитів, 7 перенаправлено за належністю розпорядникам інформації, відмовлено у наданні запитуваної інформації на 1 запит. Відповіді на запити надавались у визначені законодавством терміни.

Микола Стрілець наголосив, що аналіз виконання райдержадміністраціями Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині оприлюднення необхідних матеріалів на власних офіційних веб-сайтах показав, що робота в даному напрямку ведеться неналежним чином в Городнянській, Козелецький, Коропській, Менській, Срібнянській, Щорській райдержадміністраціях.

Він звернув увагу присутніх керівників на необхідність забезпечення доступу до публічної інформації згідно з вимогами законодавства України.

У 2012 році до облдержадміністрації надійшло 5042 письмові звернення, що на 45 % (1542) більше проти відповідного періоду 2011 року.

З них: 31 % складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги.

На 20 % зросла кількість повторних звернень. Кількість колективних звернень збільшилась на 39 %.

Усього у зверненнях було порушено 5367 різних питань.

З них: 23 % становили питання комунального господарства. Зокрема, щодо зростання тарифів та низького рівня житлово-комунальних послуг, ремонту доріг 21 % склали питання соціального захисту. Зокрема, проблеми пенсійного забезпечення, збільшення державних соціальних виплат, надання матеріальної допомоги.

16 % звернень стосувались питань праці і заробітної плати. В основному це скарги на невиплату (або неповну виплату) заробітної плати працівникам закладів освіти та охорони здоров’я.

Проблеми аграрного сектору склали 8 %. Їх автори, насамперед, скаржились на зволікання з видачею державних актів на землю, занижені закупівельні ціни на молоко.

7% звернень стосувались охорони здоров’я. Люди висловлювали невдоволення відмовами лікувально-профілактичних закладів у наданні безкоштовних послуг. Гострою була також проблема забезпечення медичними препаратами за пільговими рецептами.

Важливим для громадян залишається вирішення житлових проблем, які склали 6 % від загальної кількості. Переважно, це клопотання щодо поліпшення житлових умов, надання допомоги у придбанні житла, ремонту житлового фонду.

5 % становили питання транспорту і зв’язку. Це, в основному, скарги на відмову у безкоштовному перевезенні пільгової категорії громадян, клопотання щодо покращання транспортного обслуговування пасажирських перевезень.

2 % склали звернення з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. Зокрема, скарги на зловживання службовим становищем керівників окремих установ і організацій, на дії чи бездіяльність правоохоронних органів щодо розслідування правопорушень, на невиконання судових рішень про доплату до пенсії дітям війни та потерпілим від наслідків Чорнобильської катастрофи.

25 % отриманих облдержадміністрацією звернень вирішені позитивно.

На „гарячу лінію” голови облдержадміністрації упродовж 2012 року надійшло 636 звернень.

Серед питань, що порушували громадяни, переважали проблеми житлово-комунального господарства праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, соціального захисту, аграрної політики.

133 звернення що надійшли на „гарячу лінію” голови облдержадміністрації вирішені позитивно.

Микола Стрілець наголосив: до облдержадміністрації продовжують надходити звернення з питань, що мали б вирішуватись на місцях. У тому числі через органи влади вищого рівня.

Серед причин повторних звернень – неуважне ставлення органів місцевої влади до вирішення порушених проблем.

«Аналіз роботи зі зверненнями громадян виявив порушення і недопрацювання в діяльності місцевих органів виконавчої влади. Тому вимагаю від їх керівників взяти під особистий контроль усунення недоліків, про які зазначено у доповіді.

Кожен факт звернення жителя області до органу влади вищого рівня або повторного звернення повинен глибоко аналізуватись.

У разі виявлення формалізму, зайвого бюрократизму, неналежного або несвоєчасного реагування відповідних місцевих органів влади, винні особи будуть притягнуті до відповідальності», - підкреслив голова облдержадміністрації Володимир Хоменко.


Прес-служба облдержадміністрації