back

Оновлену версію електронного документообігу презентували в облдержадміністрації

16-03-2012 | 18:09

Про роль сучасних інформаційних технологій в роботі органів виконавчої влади та організацію роботи з документами йшлося під час навчання керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, працівників апарату ОДА, яке 16 березня відкрив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Микола Стрілець.

Про роботу з документами згідно, зокрема, з інструкцією з діловодства в апараті Чернігівської обласної державної адміністрації, яка була затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації №27 від 9 лютого 2012 року, поінформував начальник загального відділу облдержадміністрації Андрій Сокулінський. Звертаючись до присутніх, він наголосив на тому, що робота з документами є важливою і відповідальною складовою функціонування системи державної служби і повинна бути організована на належному рівні.

Начальник відділу комп’ютерного забезпечення Олександр Клименок ознайомив присутніх з новими сервісами корпоративної мережі до якої підключені локальні мережі райдержадміністрацій, структурних підрозділів облдержадміністрації. Дана мережа була створена з метою вдосконалення документообігу та здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням доручень органів вищого рівня та власних рішень. Спеціалісти відділу комп’ютерного забезпечення облдержадміністрації провели наочну демонстрацію роботи оновленої версії електронного документообігу та ІР-телефонії.

Розробники нововведень висловили сподівання, що удосконалена система документообігу всіляко сприятиме своєчасному виконанню завдань, визначених законодавчими актами України, дорученнями Президента України, Прем’єр-міністра України, Уряду України і власними рішеннями, та стане одним із визначальних факторів в організації роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.











Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації