15-07-2016 | 15:48
Одинадцять медійників області сьогодні отримали сертифікати, що підтверджують їх участь в освітньому проекті з економічним спрямуванням «Медійний поступ».
Проект у 2015–2016 роках реалізовувала громадська організація «Асоціація регіональних ЗМІ» спільно з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА та за підтримки компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна».
За десять навчальних та практичних занять група медійників поглибила свої знання з економічної тематики.
Разом з тим, учасники торкнулися і більш загальних тем — таких як фактчекінг, розпізнавання маніпуляцій, ефективне використання нових медіа та правове регулювання журналістської діяльності.
Як зауважив начальник відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю та координатор проекту Валерій Сорокін, тренерами стала ціла плеяда відомих українських журналістів та медіаекспертів. Зокрема відомий журналіст Валерій Калниш, головний юрисконсульт Національної спілки журналістів України Тетяна Котюжинська, голова Комітету економістів України Андрій Новак, редактор платформи «Євромайдан преса» Аля Шандра та інші експерти.
Значимість названого проекту підкреслила і заступник голови — керівник апарату ОДА Наталія Романова:
— Мова економіки складна. Втім, саме економіка і є підґрунтям держави. Люди, повинні розуміти усі ці процеси, а хто, як не журналісти, мають донести таку інформацію достовірно та доступно.
Можу впевнено сказати, що проект реалізовано на вимогу часу і щиро сподіваюся, що результати не змусять на себе довго чекати. Такі заходи є прикладом самоосвіти людини, а це — ще один крок до європейськості.
Ділилися своїми враженнями щодо проекту і Юрій Рилач та Петро Бондаренко — представники компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна», Андрій Подорван — директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА, Олександр Назаренко — голова ГО «Асоціація регіональних ЗМІ».
Самі ж учасники наголошували на необхідності проведення такого навчання і надалі.
Цікавим фактом є і те, що мотиваційні внески, які збиралися на початку проекту, передано на благодійність. Зокрема, кошти отримає Ірина Коношевич, яка бореться з онкологічним захворюванням.
Варто зауважити, що це вже не перша успішна навчальна програма для журналістів області, яка реалізується представниками влади, бізнесу та громадськості. У 2014 році так само була організована «Школа молодого журналіста», для тих, хто тільки хоче спробувати себе у ролі «акули пера». Результат — більшість з них наразі працюють у ЗМІ.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації