back

Підсумовано роботу інформаційної галузі області

25-02-2009 | 17:18

24 лютого на нараді за участю заступника голови, керівника апарату облдержадміністрації Володимира Приходька розглянуто підсумки роботи інформаційної галузі області у 2008 році та окреслено плани і завдання на поточний рік.

Як зазначив у своїй доповіді заступник начальника управління у справах преси та інформації Дмитро Никоненко, в інформаційному просторі області представлені всі види ЗМІ, що дозволяє говорити про досить високий рівень поінформованості населення стосовно подій і фактів життя Чернігівщини, України, світу. Проте цей рівень міг би бути значно вищим, якби місцевим засобам масової інформації вдалося здолати низку проблем.

Так, наприклад, на створення виокремленої мережі розповсюдження телевізійних програм в області протягом 2006-2008 років передбачалося використати 1 565 тисяч гривень. Натомість освоєно лише 295 тисяч у 2006 році – далі фінансування припинилося. Аналогічною є ситуація і з втіленням у життя інших державних та обласних програм.

Ситуацію поточного року ускладнює ще й економічна криза. Як наслідок - повсюдне зменшення фінансування супроводжується тотальним зростанням витрат на виробництво інформаційного продукту.

Про способи виживання у кризових умовах та пошуки спільної мови між співзасновниками комунальних газет говорили редактори «Нашого слова» Олександр Назаренко, «Трудової слави» - Людмила Храпаль, «Нашого краю» - Валентина Мастєрова, «Чернігівського монітору» - Юрій Паперний, директор ріпкинської районної друкарні Валентин Бабаченко.

Досвідом співпраці між органами виконавчої влади та ЗМІ в Білорусі поділився начальник головного управління ідеологічної роботи Гомельського облвиконкому Анатолій Котило.

Підсумував роботу наради заступник голови, керівник апарату облдержадміністрації Володимир Приходько. Він підкреслив, що в умовах світової фінансової та економічної кризи важливо не лише ефективно застосовувати механізми антикризового менеджменту в роботі редакцій газет, телебачення та радіо, а й створювати інформаційний продукт, який сприяв би консолідації суспільства та зміцненню його моральності.