Інформаційне повідомлення
про проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації «Про внесення змін до розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації»

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (зі змінами), загальним відділом апарату Чернігівської обласної державної адміністрації підготовлено проєкт розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації «Про внесення змін до розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації», згідно з яким встановлюються розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації, у разі потреби, у виготовленні більше як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з одинадцятої сторінки.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» та з метою залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність Чернігівської обласної державної адміністрації, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості у її діяльності проєкт розпорядження проходитиме процедуру електронних консультацій з громадськістю з 19 липня 2021 року по 02 серпня 2021 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проєкту розпорядження надсилати в письмовому вигляді до 02 серпня 2021 року (включно) загальному відділу апарату Чернігівської обласної державної адміністрації (вул. Шевченка, буд. 7, м. Чернігів, 14000), тел. (0462) 67-40-89, або на електронну адресу: zpi@regadm.gov.ua.

Контактна особа: Соронович Ірина Володимирівна, завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації загального відділу апарату Чернігівської обласної державної адміністрації.

Звіт про результати обговорення буде оприлюднено на офіційному вебсайті Чернігівської обласної державної адміністрації в рубриці «Для громадськості»/«Консультації з громадськістю»/«Звіти про результати консультацій з громадськістю» у строки, визначені законодавством.

Проєкт розпорядження
«Про внесення змін до розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації»

Проєкт змін до розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації