08-05-2019 12:35

Інформаційне повідомлення про проведення електронних консультацій
щодо проекту розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації

«Про затвердження розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», загальним відділом апарату Чернігівської обласної державної адміністрації підготовлено проект розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації «Про затвердження розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», згідно з яким встановлюються розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Чернігівської обласної державної адміністрації, у разі потреби, у виготовленні більше як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з одинадцятої сторінки.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» від 03.11.2010 № 996 з метою залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність облдержадміністрації, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості у її діяльності проект розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації «Про затвердження розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію проходитиме процедуру електронних консультацій з громадськістю  з 08 травня по 4 червня 2019 року.

Зауваження та пропозиції до проекту прийматимуться протягом 20 робочих днів, по 4 червня 2019 року (включно) на електронну адресу: [email protected]  або за адресою: вул. Шевченка, 7, м. Чернігів, 14000.

Контактна особа: Соронович Ірина Володимирівна, завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації загального відділу апарату Чернігівської обласної державної адміністрації, т. 67-40-89.

Звіт про результати обговорення буде оприлюднено на сайті облдержадміністрації в рубриці «Консультації з громадськістю» у строки, визначені законодавством.

Проект розпорядження голови обласної державної адміністрації
«Про затвердження розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»

Додаток

ГО Активне Суспільство України