04-03-2014 | 19:25
На початку роботи пленарного засідання голова обласної ради Микола Звєрєв привітав голову обласної державної адміністрації Володимира Івашка з призначенням на посаду.
Перш ніж розпочати обговорення порядку денного сесії, про ситуацію в Україні і в області, зокрема, присутніх поінформували: начальник Чернігівського прикордонного загону Олександр Птиця, начальник Управління Служби безпеки України в області Олександр Довженко та обласний військовий комісар обласного військового комісаріату Костянтин Нікулін.
Наступними депутати розглянули та прийняли два рішення: «Про порушення клопотання про присвоєння звання «Герой України» Мовчану Андрію Сергійовичу, посмертно» та «Про порушення клопотання про присвоєння звання «Герой України» Прохорському Василю Петровичу, посмертно».
Далі депутати приступили до процедури обрання першого заступника голови обласної ради. У результаті таємного голосування, ним став керівник фракції політичної партії Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» в обласній раді Олександр Кодола.
Далі депутати прийняли низку рішень. Серед них:
- «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 листопада 2010 року «Про обрання постійної комісії з питань зв’язку, транспорту та енергетики».
- «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 листопада 2010 року «Про обрання постійної комісії з питань управління та розпорядження об’єктами комунальної власності».
- «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 листопада 2010 року «Про обрання постійної комісії з питань охорони здоров’я та захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС».
- «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 листопада 2010 року «Про обрання постійної комісії з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, екології та природних ресурсів».
- «Про передачу повноважень щодо управління комунальним підприємством «Готельно-туристичний комплекс «Придеснянський» Чернігівської обласної ради» та інші.
Відділ інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю виконавчого апарату Чернігівської обласної ради