back

Хто й чому звертався до ОДА минулого року

19-02-2014 | 17:09

Робота зі зверненнями громадян є важливою складовою діяльності обласної державної адміністрації.

Вона спрямована на реалізацію конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також на забезпечення оперативного вирішення проблемних питань, порушених у зверненнях.

Протягом 2013 року до облдержадміністрації надійшло 5560 письмових звернень громадян, що на 518 більше відповідного періоду попереднього року.

На особистий прийом прийшло 159 людей — на 45 менше, ніж 2012 року.

29 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги.

14 % (- 5% проти відповідного періоду 2012 року) письмових звернень надійшли до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня: Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України – 42 (54 у 2012 році).

Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді отримано 3813 (або 68 %) звернень (3032 у відповідному періоді 2012 року).

Усього у зверненнях було порушено 5789 питань переважно щодо соціального захисту (1439 або 26 %), комунального господарства (1132 або 19 %), праці і заробітної плати (747 або 13 %), охорони здоров’я (553 або 9 %), аграрної політики (456 або 8 %), житлової політики (347 або 6 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (161 або 3 %).

15% звернень одразу ж вирішено позитивно.

Першочергово вирішувались питання щодо погашення заборгованості із заробітної плати працівникам бюджетних установ області та виплати державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям.

Стосовно решти звернень, заявникам надані відповідні роз’яснення; питання, що потребують додаткового опрацювання, перебувають на контролі обласної державної адміністрації.

У рамках телевізійного проекту „Діалог з країною” за участю Президента України В.Ф.Януковича до обласної державної адміністрації надійшло 104 звернення, в яких було порушено 108 питань. 46 з них вирішені позитивно.

На „гарячу” телефонну лінію голови обласної державної адміністрації упродовж 2013 року звернулось 309 громадян. Серед порушених питань переважали проблеми функціонування житлово-комунального господарства (зокрема, розчистки від снігу доріг та вулиць у населених пунктах); правильності призначення державних соціальних допомог; відсутності трансляції обласного радіомовлення; приватизації земельних ділянок; погашення заборгованості із заробітної плати.

Питання, що порушувались у 107 зверненнях, вирішені позитивно.

Щодо решти звернень вжито відповідних заходів реагування.

За минулий рік отримано 382 колективних звернення (363 — за 2012 р.) і стосувались вони переважно погашення заборгованості із заробітної плати працівникам бюджетних установ, ремонту доріг, покращання транспортного обслуговування населення, якості комунальних послуг).



За інформацією відділу
роботи із зверненнями громадян апарату
обласної державної адміністрації