01-06-2013 | 14:18
З метою підвищення рівня управлінської спроможності державних службовців області, спрямування її на набуття знань, вмінь, навичок, досвіду, необхідного для формування нової ролі державної служби, враховуючи основні цілі і завдання, визначені Стратегією державної кадрової політики на 2012 – 2020 роки обласна державна адміністрація розпочала реалізацію Програми персонального розвитку для лідерів-управлінців на регіональному рівні. Програма розроблена для Чернігівщини Інститутом конкурентного суспільства та Центром розвитку лідерства і побудована з чотирьох основних модулів тренінгів.
1 червня заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації, кандидат наук з державного управління, доцент Микола Стрілець відкрив перший тренінг «Дієві комунікації та управління репутацією», організований для голів районних державних адміністрацій. У заході взяли участь Віце-президент Інституту конкурентного суспільства, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор Тимофій Мотренко, директор Центру розвитку лідерства Ольга Горуненко та тренери – Тетяна Федорів і Регіна Гусейнова.
Микола Стрілець, насамперед, подякував керівництву Інституту конкурентного суспільства та Центру розвитку лідерства за розробку і початок реалізації в нашій області загальнонаціонального Проекту «Лідери для України».
Він також наголосив, що важливою складовою створення компетентного і професійного корпусу державних службовців, здатних ефективно виконувати завдання і функції держави, є володіння ними навичками роботи з інформацією, управлінськими та комунікативними навичками, вміння управляти інноваціями та змінами, які базуються на їх освітньому рівні.
У свою чергу Тимофій Мотренко та Ольга Горуненко поінформували присутніх про основні напрямки діяльності, пріоритети закладів та детально розповіли про Програму персонального розвитку лідерства.
Під час сьогоднішнього тренінгу голови районних державних адміністрацій ознайомилися з ключовими медіа-навичками, взаємодією із засобами масової інформації, кризової комунікації та ключовими презентаційними навичками.