
19-03-2025 | 17:00
Вчора з робочим візитом у Корюківському районі був начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус, його заступники – Дмитро Синенко та Іван Ващенко.
У районній військовій адміністрації В’ячеслав Чаус провів нараду з очільниками громад, керівниками підприємств, військовими, прикордонниками, представниками силових структур. Серед присутніх – очільник Корюківського району Павло Мірошниченко та Новгород-Сіверського – Олександр Селіверстов.
Із питань, які завжди на контролі, але непублічні – безпека та оборона.
Багато уваги приділили відселенню людей з обстрілюваного прикордоння. Декілька сіл району потерпають від постійних російських атак. Так, у 5-кілометровій зоні від ворожого кордону є села, де не залишилося мешканців. Зокрема, Єліне, Містки і Хрінівка. Із цих населених пунктів люди виїхали. Але у 5-кілометровій зоні досі мешкають трохи більше 90 осіб.
В’ячеслав Чаус акцентував на необхідності поповнювати банк житла. Йдеться про південні громади району. Щоб люди, за потреби, мали можливість відселитися з прикордоння.
Серед інших питань, які обговорили на нараді - субвенції, дороги, мобілізація і бронювання.
«Оглянув укриття. Історія до і після ремонту - вражає. Ремонтували за рахунок державної субвенції. Така собі «підземна лікарня». Є операційна, палата реанімації, все необхідне медичне обладнання. Є простір, де можуть перечекати тривогу і пацієнти, і персонал. Врахована інклюзивність. Є ліфт. Це зручно», - сказав В’ячеслав Чаус.
Генеральна директорка Корюківської ЦРЛ Наталія Коленченко повідомила, що укриття розраховане на 500 осіб.
До слова, в Корюківській лікарні триває реконструкція відділення неврології та реабілітації. Роботи проводять за сприяння Бельгійського агентства з розвитку Enabel.
ЇЇ вщент зруйнували колони російської техніки у 2022 році. Це ускладнювало логістику для людей і спецтранспорту, а також - для бізнесу. Дорогою Холми-Корюківка пролягають маршрути аграріїв. Місцеві підприємства транспортують сільськогосподарську продукцію саме цією транспортною артерією. Стан дороги значно сповільнював і здорожчував логістику. На цьому акцентував керівник ПСП «Червоний Маяк» Олександр Левицький. Аграрій каже, що результати проміжних робіт уже помітні.
Ремонт профінансувала держава і виділила 87 мільйонів гривень. Підрядна організація, яка взялася за роботу - ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». Суцільне нове покриття матиме протяжність більше 13 кілометрів. На інших ділянках зроблять ямковий ремонт.