back

Перетворіть рідну громаду на туристичний лавмарк: на Дія.Освіта вийшли нові серіали про розвиток туризму та галузі гостинності

01-10-2024 | 13:55

У серіалах дізнаємося, як за допомогою привабливих туристичних локацій  та якісного сервісу в галузі гостинності розвивати економіку регіонів і заохочувати українських та іноземних мандрівників дізнаватися більше про Україну.

Перші десятиліття незалежності промислові регіони вважали просунутішими та багатшими. Але тенденції змінюються — і громади поступово стають осередками культурного розвитку та залучають додаткові кошти до бюджету завдяки туризму. 

Серіали «Як туристичні ініціативи змінюють громади» та «Мистецтво готельного бізнесу» покликані підтримати цю хвилю і допоможуть фахівцям туристичної сфери та HoReCa, а також активістам громад здобути знання й інструменти, необхідні для надання якісних туристичних послуг і залучення інвестицій у свої регіони. 

«Як туристичні ініціативи змінюють громади» містить шість серій про те: 

  • як перетворити громаду на магніт для туристів і чому розвиток міських середовищ впливає на якість життя їх жителів; 
  • що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду; 
  • як розвивати тревел-бренд території;  
  • у чому роль гастрономічних особливостей регіону для розвитку туризму; 
  • як налагодити співпрацю між комунальними підприємствами регіону та залучити їх до розвитку туризму; 
  • як реалізувати туристичні ініціативи з обмеженими бюджетами. 

Серед спікерів серіалу — відомі фахівці галузі, зокрема Голова Державного агентства розвитку туризму України Марʼяна Олеськів, народний депутат України Ігор Марчук, експерт з брендингу територій, представник Державного агентства розвитку туризму України Ігор Чава, а також ресторатор і шеф-кухар Євген Клопотенко.

Другий освітній серіал «Мистецтво готельного бізнесу» допоможе здобути знання про стандарти обслуговування в готельному бізнесі. 

Кожна із шести серій присвячена важливим аспектам успішної взаємодії з гостями:

  • базі якісного сервісу в готелі та первинному завданню його персоналу; 
  • функціоналу адміністраторів і бронистів, який зробить досвід гостей на 10 із 10;
  • правилам, як провести check-in та check-out за 30 секунд за допомогою технологій;  
  • покроковому плану надання якісних основних та супутніх сервісів у готелі — від бронювання номера до вечері в ресторані; 
  • моніторингу якості послуг та покращення сервісу за допомогою зворотного зв’язку клієнтів.  

Спікерка серіалу — Ілона Ремігайло, експертка у сфері гостинності з багаторічним досвідом. 

Переглянути серіали можна за посиланнями:
https://osvita.diia.gov.ua/courses/the-art-of-hotel-service
https://osvita.diia.gov.ua/courses/how-tourism-initiatives-change-communities 

Освітні серіали реалізовані за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи Дія.Освіта.

За повідомленням Міністерства цифрової трансформації України