23-07-2008 | 11:02
22 липня під головуванням заступника голови облдержадміністрації Наталії Білоус в обласній державній адміністрації відбулося засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Йшлося про ситуацію з погашенням заборгованості із заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях області станом на 1 липня 2008 року та результати виконання протокольних рішень засідань обласної комісії за підсумками роботи у січні–червні 2008 року. Також було розглянуто стан виконання протокольних рішень засідань обласної комісії за підсумками січня–червня 2008 року галузевими управліннями облдержадміністрації (відповідно до компетенції), ситуацію з погашенням боргів із заробітної плати найманим працівникам станом на 1 липня 2008 року по кожному конкретному підприємству-боржнику (включаючи економічно-неактивні) та шляхи щодо її поліпшення.
За результатами засідання надано доручення головам райдержадміністрацій, міським головам та начальникам галузевих управлінь облдержадміністрації:
Також надано доручення ретельно проаналізувати ситуацію з ліквідацією боргів із заробітної плати у І півріччі ц.р., стан виконання графіків погашення заборгованості на підприємствах, в установах та організаціях області, визначити додаткові шляхи її найскорішої ліквідації, забезпечити безумовне виконання протокольних рішень засідань обласної комісії.
Територіальній державній інспекції праці в області доручено посилити контрольно-наглядову діяльність державних інспекторів праці на закріплених територіях щодо додержання суб’єктами господарювання законодавства про оплату праці в частині своєчасності виплати заробітної плати і погашення заборгованості з неї, в разі виявлення порушень діючого трудового законодавства України забезпечити притягнення до адміністративної та дисциплінарної відповідальності керівників цих підприємств, установ і організацій та в разі необхідності сприяти порушенню кримінальних справ шляхом передачі відповідних матеріалів до органів прокуратури.