back

Електронні сервіси Пенсійного фонду України

07-09-2023 | 10:54

В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застраховані особи та пенсіонери мають можливість скористатись значною кількістю послуг, які надаються онлайн:

  • отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
  • мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
  • мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
  • записатися на прийом до органів ПФУ;
  • подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
  • отримати довідки з QR-кодом;
  • переглянути сформований е-лікарняний;
  • подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
  • подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
  • одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
  • укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
  • зробити благодійну пожертву.

В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії. 

Крім того, функціонують :

  • «Кабінет страхувальника», який стане у пригоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання.
  • «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.
  • «Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП)» - для прийому заяв на призначення житлово-комунальних субсидій та пільг.

Увійти до особистого кабінету вебпорталу можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.

Доступ до електронних сервісів можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області