17-12-2021 | 08:15
У листопаді Мінцифра запустила всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. Як показують перші результати, 96% жителів Чернігівщини задоволені сервісом у ЦНАПах. Це значить, що чернігівські Центри надання адмінпослуг постійно трансформуються та покращують обслуговування.
Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть підвищити рівень обслуговування в Центрах. Нагадуємо, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
Загалом українськими ЦНАПами задоволені 93% громадян. Наразі відвідувачі залишили близько 30 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Понад 1,2 тисячі візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній! Нумо разом покращувати держсервіс в Україні.
За інформацією Міністерства цифрової трансформації України