back

Ми зібралися вирішити питання, які тягнуться роками та десятиріччями: Дмитро Іванов про засідання екоштабу

23-10-2021 | 15:13

В обласній державній адміністрації продовжують шукати способи вирішення проблем із довкіллям Чернігівщини. Цього разу на розгляд штабу з координації роботи щодо протидії екологічним загрозам та порушенням вимог природоохоронного законодавства на території області винесли два питання.

Перше — про діяльність підприємств-забруднювачів водних об’єктів області та дотримання ними вимог законодавства. Держекоінспекція перевірила чотири із 12 об’єктів, які необхідно проінспектувати. Порушення є на всіх чотирьох підприємствах.

Також, нагальною проблемою, за словами Сергія Жука, начальника Державної екологічної інспекції в області, є систематичне невиконання вимог служби керівниками громад. Є факти порушень, проте немає їх вирішення на місцевому рівні.

Друге — результати здійснення державного нагляду з охорони земель. За останні 9 місяців інспекторами головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області проведено таких 589 перевірок та виявлено 342 порушення. Проте недостатнє  фінансування та обмеженість кадрових ресурсів стримує роботу служби.

Принагідно Дмитро Іванов, заступник голови ОДА та заступник голови штабу, нагадав і про програму «Питна вода Чернігівської області на 2022-2026 роки», яку підтримали депутати на учорашньому сесійному засіданні обласної ради. Вона передбачає будівництво 95 свердловин глибиною 80-150 метрів (канівсько-бучацький водоносний горизонт).

Щоб забезпечити місцевих жителів якісною питною водою, облдержадміністрація та зокрема екологічний штаб буде тримати на контролі виконання всіх заходів, передбачених програмою.

Ще одна невирішена проблема – очисні споруди-довгобуди.

— Позиція облдержадміністрації – передати ці об’єкти громадам, які повинні нарешті завершити будівництво. А ми зі свого боку надамо їм всебічну допомогу та підтримку, - підсумував заступник голови ОДА.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації