back

Як оформити субсидію онлайн: покрокова інструкція

04-03-2021 | 11:44

Оформити субсидію під час карантину вдома, максимально убезпечивши себе, допоможе електронний сервіс Мінсоцполітики.

Для цього необхідно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України https://www.msp.gov.ua/  у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії».

3. Відбудеться автоматичний перехід на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ , де потрібно заповнити форму, а саме – обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

Крок 1

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

● заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);

● декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити й підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

Результат

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) Вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.

Про всяк випадок необхідно зберегти його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який було зазначено при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо особа не використовувала електронного цифрового підпису, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом співробітники управління соціального захисту населення зв’яжуться особою, аби узгодити дату і час візиту.

5) До цього листа також будуть додані копії поданих документів.

 

Окрім того, оформити субсидію можна:

● особисто звернувшись до управління соціального захисту населення, залишивши заяву та декларації у дистанційній скриньці;

● направивши поштою необхідні документи.