back

Ефективна взаємодія Національного контакт-центру МОЗ та обласного центру громадського здоров'я

04-02-2021 | 12:02

У листопаді минулого року Міністерство охорони здоров’я започаткувало роботу Національного контакт-центру з питань протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. За номером 0 800 60 20 19 громадяни можуть отримати інформацію, яка стосується коронавірусу.

Від початку роботи контакт-центр плідно співпрацює з регіонами, адже більшість проблем неможливо вирішити безпосередньо з профільного міністерства.
У Чернігівській області обробка звернень громадян покладена на обласний центр громадського здоров’я. Фахівці надають інформативну допомогу жителям Чернігівщини у вирішенні різних проблем, які стосуються коронавірусної інфекції. За словами працівників центру, які займаються обробкою звернень від населення, за період з 8 листопада минулого року і по теперішній час від міністерства в регіон направлено і розглянуто 292 листи. З них на 287 вже надані відповіді. 

Частіше за все скарги-звернення стосуються роботи лікарняних закладів. Таких станом на 3 лютого 2021 року надійшло 102, тобто 35,5% від загальної кількості. Крім того, люди звертаються з приводу роботи сімейних лікарів – 86 звернень (30%), викликів «швидкої» допомоги – 23 (8%), скаржаться на незадовільну роботу поліклінік – 18 (6,3%), лабораторного центру – 12 (4,2%), з приводу діагностичних обстежень методом комп’ютерної томографії, рентгену та здійснення ПЛР-тестування – 7 (2,4%). Надійшло і 9 звернень (3,1%), від людей, яких цікавить можливість отримання компенсації коштів витрачених на лікування як у стаціонарі, так і амбулаторно. Крім того, зафіксовано і 30 інших звернень (10,5%), вирішення яких потребує втручання керівних органів галузі, – повідомила лікар-методист відділу пропаганди здорового способу життя Олена Ткаченко.

Вона зазначила, що за цей час до ЦГЗ надійшло 42 заявки на виклик мобільних бригад. З них 25 виїздів здійснено, 17 – скасовано через відсутність у цьому потреби. Також було декілька випадків, коли допомагали громадянам укласти декларацію із сімейним лікарем задля подальшого виїзду мобільної бригади. 

Нагадаємо: Національний контакт-центр МОЗ України з протидії поширенню COVID-19 працює цілодобово. Це багатоканальна телефонна лінія, на якій звернення громадян опрацьовують 150 операторів. Телефон контакт-центру – 0800 60 20 19. 

Також, на базі Обласного центру громадського здоров’я у робочі дні працює безкоштовна «гаряча» телефонна лінія з питань, пов’язаних із коронавірусною інфекцією (0800 50 70 70). За час  її функціонування надійшло майже 2300 дзвінків.