back

Віталій Загайний провів прийом громадян у Борзнянському районі

13-08-2020 | 09:36

У середу, 12 серпня, перший заступник голови Чернігівської ОДА Віталій Загайний з робочим візитом відвідав Борзнянський район. Спільно з головою Борзнянської РДА Ларисою Осадчук та представниками правоохоронних органів він провів прийом громадян. А також ознайомився з роботою центру обслуговування клієнтів АТ «Чернігівгаз».

Під час спілкування з посадовцями люди ділилися проблемами, що турбують та вимагають якомога швидшого вирішення. Більшість питань стосувалися земельного законодавства, а саме: виділення ділянок воїнам АТО, передачі земель між населеними пунктами у власність об’єднаних територіальних громад, розорювання лугів і заплав річок.

Представники автоперевізників звернулися з проханням протидіяти нелегальним пасажироперевезенням в регіоні. Та розповіли, що в напрямку Борзна-Шаповалівка та Борзна-Плиски існує багато ділянок доріг, які потребують ремонту.

Також були звернення, що стосувалися проблеми збільшення кількості безпритульних собак на території населених пунктів району. Тварини загрожують безпеці місцевих жителів, але ця проблема має вирішуватися на місцевому рівні. Те саме стосується і питання незаконного встановлення газового стояка, дим від якого постійно отруює житло родини з двома неповнолітніми дітьми.

- Спілкування з громадянами - це завжди діалог, можливість чути та бачити авторів тих звернень, які надходять листами в адміністрацію. Під час діалогу краще вдається вникнути у питання, викладені у зверненні, - зазначив Віталій Загайний.

Громадяни отримали необхідну інформацію від керівництва облдержадміністрації та райдержадміністрації. Відповіді на питання, які потребують додаткового вивчення, будуть надані кожному індивідуально у встановлені законодавством терміни.

Крім того, Віталій Загайний ознайомився з роботою центру обслуговування клієнтів АТ «Чернігівгаз», який запрацював тут минулої осені. В Чернігівській області функціонують ще 11 подібних відділень. До введення карантинних обмежень щодня до центру приходило близько 50 громадян, наразі робота спеціалістів центру проходить переважно в режимі онлайн консультування.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації