back

АТ «Чернігівгаз» розширює онлайн-сервіси для дистанційної взаємодії з клієнтами

07-04-2020 | 10:43

Із квітня показання газового лічильника у чат-боті 7104 у Viber можна підтвердити фотографією. Після ручного введення самих показників чат-бот пропонує споживачеві додати і фото лічильника. Його можна завантажити з галереї телефону.

Такий новий онлайн-сервіс АТ «Чернігівгаз» особливо актуальний під час дії карантинних обмежень.

У компанії повідомили, що нині система проходить своєрідне навчання. Вона розпізнаватиме показання лічильників на надісланому фото. Дані про споживання надходитимуть у систему обліку. Вже з наступного місяця вона розпочне працювати у штатному режимі.

Таким чином споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань.

Згодом цю технологію використовуватимуть для корекції показань, внесених з помилками. Адже споживачі нерідко стикаються з цією проблемою. Зазвичай у такому випадку їм треба звертатись до центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Найближчим часом це відбуватиметься майже автоматично.

Разом з тим, передати показання лічильників та сплачувати за газ і його доставку, не виходячи з дому, можна і в інші способи: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, телефоном через голосове меню контакт-центру за номерами (0462) 61-62-04, (067) 65-64-104. Або через смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр). Також можна скористатися мобільними додатками 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone. 

За повідомленням відділу зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз»