back

ТОВ «Енера Чернігів» під час карантину приймає звернення телефоном або через «скриньку звернень»

19-03-2020 | 12:30

На час дії карантинних заходів ТОВ «Енера Чернігів» працює в режимі дистанційної консультації. Всі Центри обслуговування в районах тимчасово припинили прийом клієнтів, звернення приймаються в телефонному режимі. Також, з метою зменшення безпосереднього контакту між людьми, в кожному ЦОК в Чернігівській області було встановлено «скриньку звернень».

Станом на 19 березня, операторами Чернігівського ЦОК було опрацьовано близько ста письмових звернень, надано близько 500 консультацій телефоном.

Частина персоналу ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» була переведена на дистанційну роботу. Для тих, хто залишився працювати в офісі, проводяться заходи з дезінфекції: вологе прибирання кожні 2 години, в кожний структурний підрозділ було придбано антисептики для рук, маски та безконтактні термометри. Про необхідність дотримуватись правил карантину поінформовано усіх працівників.

За повідомленням ТОВ «Енера Чернігів»