02-07-2019 | 17:52
Майбутнього керівника комунального закладу «Регіональний ландшафтний парк «Ялівщина» Чернігівської обласної ради обирали з-поміж двох кандидатів: Володимира Свердлова — чинного директора вищезазначеного закладу — та його заступника — Олександра Парфентьєва.
Конкурс відбувся у зв’язку із закінченням діючого контракту з директором комунального закладу «РЛП «Ялівщина». Засідання провела в.о. голови Чернігівської облдержадміністрації Наталія Романова учора, 1 липня.
Кандидати представили свої програми управління та розвитку парку членам конкурсної комісії, а також присутнім представникам громадськості та засобів масової інформації.
За результатами обговорення та голосування в конкурсі переміг Олександр Парфентьєв, який більше 30 років працює в природоохоронній сфері. Серед заходів його програми – проведення роботи з погодження Проєкту встановлення меж РЛП «Ялівщина»; облаштування стежки «Археологічні пам’ятки Ялівщини»; налагодження співпраці з нацполіцією та екоінспекцією з метою збереження парку від засмічення і розведення багать у вечірній та нічний час; відновлення уражених ділянок сосни деревами, стійкими до верхівкового короїда; розчистка струмка, що протікає територією Ялівщини. Крім того, майбутній очільник РЛП планує ініціювати встановлення контейнерів для роздільного збирання відходів; створення рекреаційних пунктів для відпочинку та ловлі риби. Зокрема, у планах Олександра Парфентьєва – облаштування спеціальних місць дозвілля для людей з інвалідністю.
З-поміж іншого, переможець конкурсу зазначив, що в напрямку збереження та розвитку Ялівщини готовий співпрацювати з науковцями, а також з усіма громадськими об’єднаннями, яким небайдужа доля парку.
Департаментом екології та природних ресурсів ОДА підготовлений пакет документів, який найближчим часом буде направлений до Мінприроди для погодження обраного кандидата на посаду директора комунального закладу «РЛП «Ялівщина». Після цього рішення щодо його призначення прийматиме обласна рада.
Департамент екології та природних
ресурсів Чернігівської облдержадміністрації