17-07-2018 | 15:22
Принципи розподілу державної субвенції на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг місцевого значення обговорено сьогодні на нараді з керівниками місцевих рад області, яку провів заступник голови облдержадміністрації Сергій Сергієнко.
За інформацією начальника відділу автомобільних доріг УКБ Анатолія Трутня, 80% з 426 мільйонів гривень державного дорожнього фонду, виділених для області, спрямовано на поліпшення доріг загального користування місцевого значення. Ще 20% — найбільше в Україні — на ремонт та утримання вулиць у населених пунктах.
— З одного боку ми бачимо й усвідомлюємо, як багато наших доріг потребують ремонту, — зазначив Сергій Сергієнко. — З іншого ж — маємо сумніви, чи впораються дорожні організації області з поставленими перед ними задачами, позаяк їх кадровий та технічний потенціал знижувався протягом кількох попередніх років. Декілька підприємств взагалі перестали існувати.
Тому заступник голови ОДА закликав представників рад області з’ясувати спроможність місцевих дорожніх організацій відновити діяльність та, по можливості, спонукати їх до цього. З того має вийти чимало користі: дороги будуть відремонтовані, державні кошти освоєні, люди отримають роботу й зарплату, бюджет — відповідні відрахування. Та й за якість виконаних робіт можна буде питати на місці.
Предметом тривалого обговорення на нараді стало прагнення керівників громад спільно з депутатами місцевих рад визначати черговість ремонтів доріг на своїй території. Таке прагнення дещо суперечить нинішньому законодавству, за яким обов’язки з розподілу коштів покладено на райдержадміністрації.
Тому, щоб уникнути конфліктів та непорозумінь наступного року, учасники наради вирішили, що органи місцевого самоврядування до 25 липня поточного року нададуть свої документально підтверджені пропозиції до програми розвитку автодоріг області, а Управління капітального будівництва ОДА максимально їх врахує при розробці програми на наступний рік.
Департамент інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації.