back

Про електронну форму діловодства в органах влади – на нараді в ОДА

01-06-2018 | 11:55

Нині триває модернізація державного управління за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Так, зокрема, електронна форма діловодства відтепер визначена як основна для установ і підприємств державного сектору.

Щоб оперативно запровадити електронну форму діловодства в органах виконавчої влади області, в Чернігівській облдержадміністрації вчора, 31 травня, проведено навчання працівників ОДА та райдержадміністрацій. Говорили про впровадження Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організацію роботи з електронними документами у діловодстві.

Керівник апарату облдержадміністрації Тетяна Гліб наголосила на необхідності повноцінного переведення роботи органів виконавчої влади в електронний формат. Процес взаємодії в системі владних органів має відбуватися виключно у безпаперовій формі. Наразі необхідно сформувати повний цикл підготовки проектів актів у електронному вигляді.

 

 

За інформацією загального відділу
апарату Чернігівської облдержадміністрації