back

Кожен, хто звертається до служби зайнятості, має бути задоволений якістю наданих послуг

27-04-2018 | 09:10

На цьому акцентувала директор Чернігівського обласного центру зайнятості Лідія Падалка під час наради з керівниками філій і базових центрів зайнятості, що відбулася вчора, 26 квітня.

Як повідомила очільник центру, в І кварталі цього року ринок праці області залишався під впливом негативних тенденцій, які спричиняли зменшення кількості та погіршення якості трудових ресурсів. Йдеться, насамперед, про дисбаланс між попитом і пропозицією робочої сили, старіння працюючого населення, поширення тіньової зайнятості, низький рівень заробітної плати на вакансіях.

Отже, наразі головне завдання служби зайнятості – забезпечити високу якість обслуговування клієнтів, зокрема, впроваджуючи нові послуги з пошуку роботи та підбору кадрів.

Упродовж останніх трьох місяців у базі даних обласної служби зайнятості наявними були 8,1 тисячі вакансій, що на 10% менше, ніж за аналогічний минулорічний період. Низький рівень заробітної плати на вільних робочих місцях створює проблему в укомплектування їх кадрами, крім того, спричиняє зростання рівня трудової міграції.

За січень-березень у центрах зайнятості області взято на облік 5,4 тисячі безробітних громадян, що майже на третину менше, ніж за відповідний період минулого року. Загалом перебувало на обліку 16,4 тисячі безробітних – на 18,5% менше, ніж за цей період торік.

За сприяння служби зайнятості у звітному періоді працевлаштовані майже п’ять з половиною тисяч громадян, з яких понад дві тисячі – безробітні. Тобто понад 60% працевлаштованих осіб отримали роботу до набуття статусу безробітного.

Для попередження ризиків тривалого перебування громадян на обліку впроваджуються в практику нашої роботи профілювання безробітних, а також соціальний супровід недостатньо затребуваних на ринку праці осіб за підходом кейс-менеджменту, які довели свою ефективність у роботі служб зайнятості багатьох країн світу, – зауважила Лідія Падалка.

Особливу увагу служби зайнятості приділяють професійній орієнтації населення, зокрема учнівської молоді. За три місяці цього року майже 30 тисяч осіб отримали профорієнтаційні послуги, з них 6,6 тисячі школярів, професійне навчання пройшли 430 безробітних.

На найближчу перспективу директор обласного центру зайнятості визначила ще декілька важливих напрямів роботи. Значна увага приділятиметься, насамперед, розширенню бази даних вакансій з гідною оплатою праці, особливо для кваліфікованих працівників, та оперативному працевлаштуванню шукачів роботи. У планах також – завершення реорганізації базових центрів зайнятості та перетворення їх на майданчики з надання соціальних послуг.

Головний пріоритет для нас – індивідуальний підхід до кожного клієнта, – підкреслила Лідія Падалка. – У той час, коли ринок праці звужується через несприятливі демографічні та міграційні процеси, кожен клієнт, котрий звертається до служби зайнятості, має бути задоволений якістю наданих послуг. Іншого шляху бути надійним соціальним партнером для роботодавців та шукачів роботи не існує.

 

 

За інформацією
Чернігівського обласного центру зайнятості