25-04-2018 | 15:55
Сьогодні КМУ затвердив План заходів на поточний рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.
Рішення Кабміну на своїй сторінці Facebook коментує віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе:
«Це важливий крок у промотуванні реформ, пов’язаних із євроінтеграцією.
Що зміниться:
- вперше запроваджуємо механізм соціологічних зрізів поінформованості населення України про зусилля уряду щодо європейської інтеграції України,
- протягом останніх років майже виключно інформаційні кампанії у цій царині здійснювалися коштом іноземних партнерів. І хоча були проведені деякі реально успішні кампанії, часто ми стикалися з тим, що українську сторону до формулювання завдань і меседжів залучали суто формально.
Цьогоріч ми плануємо власні кампанії з інформування про зміст та цілі євроінтеграції.
Згідно з березневим опитуванням КМІСу, ми бачимо, що 60% громадян бракує інформації щодо стратегічного курсу країни. Зараз ми виділяємо бюджетні кошти, інвестуємо в поінформованість українців щодо стратегічного курсу розвитку країни. Це велика зміна.
І так, кошти, закладені в бюджет, поки що далекі від реальних потреб для потужного інформування з боку держави, але це відповідальний позитивний крок у правильному напрямку.
Під час 2-ї світової війни Прем'єр Великобританії Вінстон Черчіль, підтримуючи жорстку програму бюджетної економії, сказав, однак, що кошти на культуру не можна скорочувати, інакше: «За що ми тоді воюємо?»
У нашому випадку сьогодні таку роль грає не лише культура, але й інформаційна територія держави. Ми повинні інвестувати у глибше і краще розуміння громадянами переваг вільного світу, можливостей, які з’являються для бізнесів, науковців, студентів та представників культури у рамках програм, пов’язаних з реалізацією європейської інтеграції України».
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації