back

Жодне звернення щодо захисту прав споживачів в області не залишилося поза увагою

05-03-2018 | 16:53

На цьому наголосив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в області Юрій Павлішен під час прес-брифінгу в облдержадміністрації, на якому поінформував про підсумки роботи за минулий рік та основні завдання на поточний.

Варто зазначити, що у 2017 році до Управління захисту споживачів звернулися понад 900 осіб. Проведено 234 перевірки, з яких 165 стосувалися суб’єктів господарської діяльності та 69 — характеристик продукції.

— Перевірка суб’єкта господарювання здійснюється виключно на підставі обґрунтованої скарги фізичної особи за погодженням центрального регуляторного органу. Для отримання консультації громадянин може зателефонувати на «гарячу лінію» з питань захисту прав споживачів, інформація про яку, зокрема,  розміщена на офіційному веб-сайті облдержадміністрації, — зазначив Юрій Павлішен.

Очільник управління детально розповів про проведену роботу в галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів, у тому числі про випадки спалаху африканської чуми свиней, у сферах карантину та захисту рослин, насінництва та розсадництва, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, а також дослідження рекламоносіїв.

Пряма мова:

За словами Юрія Павлішена, спеціалісти управління розпочали користуватися інформаційно-телекомунікаційною системою органів доходів і зборів «Єдине вікно». Так, з використанням цієї системи проведений державний санітарно-епідеміологічний контроль за 3445 вантажами.

Розповів посадовець і про оптимізацію лабораторної мережі Чернігівщини, що має закінчитися до 1 червня цього року. Залишиться 8 міжрайонних лабораторій. Наразі ж головне — зберегти кадровий потенціал і мінімізувати соціальні наслідки. При цьому, Юрій Павлішен наголосив, що населення реформування не відчує, адже кадрові зміни не вплинуть на якість роботи лабораторій.

 

 

 

Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації