14-09-2017 | 15:00
Більшість з діючих 19 об’єднаних територіальних громад уже мають сайти. Значна частина веб-порталів — на стадії розробки. Тож, аби допомогти уникнути найпоширеніших помилок у медіа-плануванні, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА спільно з Чернігівським відокремленим підрозділом установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» провів тематичне навчання для представників громад.
— Наша мета — допомогти розробити ефективні та зручні електронні ресурси, а також налагодити співпрацю з відповідальними за комунікацію в громадах, — розповідає директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА Андрій Подорван. — Наразі Департамент проаналізував сайти ОТГ на наявність необхідних рубрик, їх наповнення та оформлення. Результати моніторингу і стали безпосереднім предметом обговорення.
Фахівці Департаменту детально розповіли про структуру сайту та надали загальні поради щодо підготовки інформаційних повідомлень. Обговорювали й основні аспекти роботи у соціальних мережах.
Окрім того, представниця Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення України в області Ірина Сенченко поінформувала присутніх про концепції місцевого мовлення.
— Новостворені громади мають налагоджувати систему інформування населення. Для більшості жителів сільської місцевості джерелом інформації є саме радіо. Організувати радіомовлення у громаді чи окремому районі можливо. За приклад — ефір з Борзни, — зазначає Ірина Сенченко.
Читати також: Ми вже в ефірі! І це — найголовніше!
Жваве обговорення викликали вимоги щодо розміщення на сайтах інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
— Налагодження якісного інформування та комунікації з населенням — один з ключових пунктів у стратегії розвитку громади. Адже повноваження віддали на місця задля того, аби люди знали про них та використовували належним чином, — акцентувала директорка чернігівського центру розвитку місцевого самоврядування Ірина Кудрик.
У планах Департаменту — продовжувати навчання у форматі семінарів та тренінгів, але з меншими групами та за окремими темами.
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації