13-06-2017 | 11:29
Аналіз звернень громадян на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області свідчить про недостатню обізнаність людей щодо їхніх прав. Такого висновку дійшли учасники нещодавньої наради, на якій розглядались підсумки роботи служби в першому кварталі цього року.
Тож вирішили активізувати інформаційно-просвітницьку роботу серед жителів Чернігівщини, аби роз’яснити їхні права як споживачів.
Головне управління Держпродспоживслужби в області за підтримки голови облдержадміністрації Валерія Куліча розпочало проведення «виїзних приймалень» громадян у населених пунктах регіону. Фахівці служби надаватимуть консультації з питань захисту прав споживачів, безпечності харчових продуктів та ветеринарії, санітарного та фітосанітарного законодавства, у сфері насінництва та розсадництва, а також застосування державного регулювання цін.
Зокрема, перший соціальний діалог у форматі «виїзної приймальні» відбувся минулого тижня в Чернігівському районі за участі голови райдержадміністрації Віктора Коржа.
Жителі району отримали консультації та роз’яснення стосовно якості надання послуг, у тому числі водопостачання (температурного режиму води) і теплопостачання населення (кількості нарахувань за спожиту теплову енергію). Також людей цікавили питання регуляції цін на харчові продукти, граничні розміри плати за послуги, що надаються у торговельних об’єктах та на ринках з продажу продовольчих і непродовольчих товарів. Загалом розглянуто 24 звернення.
Така практика роботи, на думку керівництва служби, сприятиме посиленню співпраці з місцевими органами влади та засобами масової інформації у сфері захисту прав споживачів. Крім того, створюватиме в регіоні умови для реалізації прав та інтересів як громадян, так і суб’єктів господарювання. Забезпечуватиме дієвий контроль за станом споживчого ринку.
Читати також: Держпродспоживслужба області підбила проміжні підсумки роботи
За інформацією Головного управління
Держпродспоживслужби в Чернігівській області