back

Порядок забезпечення учасників АТО виробами підвищеної функціональності: зміни у законодавстві

02-06-2017 | 11:24

Учасник антитерористичної операції, який втратив/частково втратив функціональні можливості кінцівок, може безкоштовно отримати протез як вітчизняного виробництва, так і закордонного. Функції щодо забезпечення протезуванням учасників АТО за новітніми технологіями у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів.

У разі, якщо замовник хоче скористатися послугою закордонного надавача спеціалізованої допомоги, до Фонду необхідно подати особисто або поштою наступні документи:

1) заяву;

2) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;

3) копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

4) направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (можна отримати у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчому органі міської ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування));

5) рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько- консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

6) довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в АТО в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);

7) витяг з історії хвороби;

8) фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

Якщо замовник хоче скористатися виробами вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства, для розгляду експертною групою Фонду треба подати такі документи:

1)  заяву про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;

2) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції; копією документа, що підтверджує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

3) направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

4) рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько- консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

5) довідку  з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

За інформацією Департаменту соціального захисту населення
 Чернігівської облдержадміністрації