11-05-2017 | 16:01
У ході децентралізації спроможні громади отримали більш широкі повноваження, ресурси і відповідальність. Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Мешканці об’єднаних громад чи не в першу чергу очікують від місцевої влади зручних та якісних адміністративних послуг. Саме тому важливо, щоб кожна ОТГ якнайшвидше вирішила, у який спосіб швидко та доступно робитиме це.
Аби підібрати найбільш зручну модель організації подальшої роботи у цьому напрямку, сьогодні в області пройшов форуму суб’єктів надання адміністративних послуг «Сервіси майбутнього». В обговорені взяли участь перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич, перший заступник голови обласної ради Валентин Мельничук, представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та профільних структур області.
— Важливо, щоб люди могли отримати необхідну послугу швидко, якісно та комфортно. Наразі у кожному районі діє ЦНАП, для роботи передано необхідну комп’ютерну техніку, — зазначив Леонід Сахневич. — Є питання щодо функціонування центрів в об’єднаних територіальних громадах, що пов’язано з деякими колізіями у законодавстві. Втім, робота над цим ведеться. Центри надання адміністративних послуг в ОТГ — це не «показовий вихід» місцевих чиновників, це — клопітка і щоденна робота.
Під час обговорення увагу зосередили на законодавчих змінах, пов’язаних із удосконаленням надання адміністративних послуг. Зокрема начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг Мінеконорозвитку України Олександр Каменчук наголосив на роботі з реєстрами. Адже нехтування правилами їх ведення значно ускладнить подальші дії.
Варто подумати представникам ОТГ і над створенням віддалених робочих місць адміністраторів. Насамперед це стосується територіально великих громад.
Саме на Чернігівщині вперше представлено «Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП». Детально про обов’язки та навіть зовнішній вигляд адміністраторів розповів експерт Офісу реформи адміністративних послуг Олександр Андрєєв.
Також досвідом організації роботи надання адмінпослуг в громаді зі своїми колегами поділився очільник Кіптівської ОТГ Володимир Кучма.
Департамент інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації