18-04-2017 | 17:23
Теорію й практику проведення усноісторичних досліджень вивчали учасники українсько-чеського семінару «Можливості використання методу усної історії у викладанні новітньої історії у загальноосвітньому навчальному закладі», який відбувся сьогодні, 18 квітня, у Чернігові.
Вчителі історії з області практично і теоретично ознайомилися з правилами таких досліджень, методиками проведення усноісторичних інтерв'ю, а також інформаційним потенціалом усних джерел, найбільш результативними науковими й освітніми проектами в цій галузі. Тепер отримані знання про усноісторичні проекти як засіб комунікації між поколіннями, вивчення суб'єктивного історичного досвіду вони мають передати учням.
Українсько-чеський проект Асоціації з міжнародних питань «Усна історія як метод і джерело» представили доктор історичних наук, професор Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Юрій Волошин та науковий співробітник цього ж університету Анастасія Момот. Вони акцентували, що сьогодні усна історія – це вже наукова дисципліна, яка має свій метод дослідження – інтерв'ю.
Під час семінару слухачі ознайомилися з історією зародження й розвитку «oral history» у світовій та вітчизняній історичній науці.
Семінар відбувся в рамках реалізації проекту «Альтернативна освіта для українських шкіл». Його організатор — чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Української асоціації усної історії та Асоціації керівників шкіл України.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації