03-02-2017 | 10:12
Про політичні комунікації та роль журналіста у них — говорили на черговому тренінгу для медійників-початківців.
Спікер — Андрій Прокопенко, керуючий партнер агенції «Прокопенко і партнери», депутат Чернігівської облради.
Навчання учасників «Школи молодого журналіста» відбулося вчора, 2 лютого.
Значна частина обговорення була присвячена особливостям роботи медійника протягом виборчої кампанії. Зокрема мова йшла про структуру штабу та виготовлення агітаційного контенту.
Андрій Прокопенко зауважив, що незважаючи на суцільний перехід на електронні ЗМІ, під час виборів газета все ще залишається впливовим засобом комунікації. Учасники тренінгу мали змогу розібратися, у чому ж різниця між звичною газетою, яка виходить на постійній основі, та агітаційною, що «живе» лише певний час перед виборами.
Дізнались молоді журналісти і про те, як у сезон політичних ігор витримати баланс думок та максимально об’єктивно описувати події.
Наступним етапом тренінгу стало детальне вивчення побудови стратегії інформаційної кампанії та формулювання її мети за допомогою популярної у проектному менеджменті технології SMART.
До слова, домашнім завданням для учасників «Школи молодого журналіста» і буде продумати інформаційну кампанію з актуального питання «Заборона продажу алкоголю після 22.00: „за“ та „проти“».
Варто зазначити, що це вже був п’ятий тренінг у рамках «Школи молодого журналіста». У планах організаторів — поїздка до Корюківки та знайомство з роботою редакції місцевої районної газети, а також вивчення роботи у новостворених об’єднаних територіальних громадах.
Читати також: У новому році журналісти-початківці продовжують знайомитись з основами професійної діяльності.
Проект «Школа молодого журналіста» реалізується Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА спільно з Асоціацією регіональних ЗМІ та благодійним фондом «Майбутнє Чернігівщини».