
09-12-2016 | 08:25
Аналізувати медіаповідомлення та помічати в них пропаганду та цензуру є одним із найважливіших умінь кваліфікованого журналіста. Про це говорили 8 грудня на черговій зустрічі «Школи молодого журналіста».
Однак, для чіткого розуміння якості медіапродукту не лише журналістам, а й усім свідомим громадянам, варто дати відповідь на такі питання: хто власник ЗМІ; чому доносять саме цей меседж; який результат хочуть отримати після розміщення новини тощо.
– У своїй роботі журналіст має дотримуватися інформаційної гігієни. Розуміти як на нього впливає певний контент, а при підготовці власних матеріалів — бути об’єктивним і не піддаватися емоціям,– зазначив Валерій Сорокін, начальник відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА, розпочинаючи тренінг по медіаграмотності.
Учасники тренінгу попрактикувалися розпізнавати фейки та виокремлювати прийоми маніпуляції.
Говорили й про те, яким джерелам інформації при підготовці журналістського матеріалу варто довіряти. Зазначали про специфіку роботи з документами та особливості спілкування з «джерелами-людьми».
Зокрема, Наталія Іващенко, головний спеціаліст відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА, поділилася з учасниками зустрічі практичними порадами з цієї теми.
Окремий аспект розмови – робота прес-служб органів влади та їх взаємодія з журналістами.
Варто зауважити, що завданням школи є не лише висвітлення теоретичних основ журналістики, а їх практичне втілення.
Читати також «У «Школі молодого журналіста» навчали ефективному інтерв’юванню»
Проект «Школа молодого журналіста» реалізується Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА спільно з Асоціацією регіональних ЗМІ та благодійним фондом «Майбутнє Чернігівщини».
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації