back

Леонід Сахневич: необхідно пришвидшити освоєння державних коштів

08-11-2016 | 17:36

На реалізацію інфраструктурних проектів цього року область отримала з державного бюджету 206 мільйонів гривень, аби реконструювати чи капітально відремонтувати понад 300 об’єктів – шкіл, дитячих садків, лікарень, закладів культури та спорту, об’єктів житлово-комунального господарства.

Як же тривають ремонтні та будівельні роботи, звітували керівники райдержадміністрацій та міст обласного значення на селекторній нараді, яку провів сьогодні, 8 листопада, перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич.

Головна вимога керівництва ОДА – якнайшвидше освоїти державні кошти на місцях. Адже залишається вже небагато часу до кінця року, проте наразі використано лише 27% від запланованого. До того ж, зекономлені кошти, у тому числі завдяки закупівлі товарів та послуг через систему Prozorro, треба буде встигнути спрямувати на інші об’єкти, щоб використати кошти для області в повному обсязі. А їх перенаправлення – досить довготривалий процес, пов'язаний з погодженням Кабінету Міністрів України.

- Минулого року не вдалося у повній мірі використати всі кошти, залишок область повернула до держбюджету. Цього року не можна допустити подібної ситуації, – наголосив Леонід Сахневич.

Керівники районів та міст доповіли, який стан справ по кожному об’єкту, які перспективи освоєння коштів. У Леоніда Сахневича виникло до них багато конкретних запитань. Ряд вимог висловив перший заступник голови і до управління капітального будівництва ОДА.

Леонід Сахневич систематично особисто вивчає стан справ по об’єктах. Тож пообіцяв продовжити перевірки і надалі. Орієнтовно на кінець місяця він запланував наступну селекторну нараду. Завдання для місцевих керівників та управління капітального будівництва – до цього часу забезпечити максимальне виконання запланованих робіт, а також обов’язково визначитися із залишками коштів, щоб встигнути використати їх у грудні цього року.





Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації