06-09-2016 | 16:30
За перше півріччя 2016 року Чернігівщина може похвалитися значним зростанням показників у промисловості, сільському господарстві, капітальних інвестиціях та інших сферах.
Загалом, тенденції економічного і соціального розвитку області за цей період відповідали загальнодержавним.
Виробництво валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств за січень-червень поточного року становило 101,3%
Найкращі показники спостерігали у Коропському, Бобровицькому, Сновському районах. Втім, у мінус спрацювали у Прилуцькому, Менському Талалаївському, Варвинському, Носівському районах.
Цьогоріч заплановані і реконструкції сільгосприміщень.
Щодо зовнішньоекономічної діяльності: найбільшим покупцем продукції Чернігівщини залишаються країни СНД. На другій позиції — країни ЄС. На них припадає 30% експорту області (у грошовому виразі). У цілому, основні експортні товари — зерно та папір.
Реалізовано комплекс заходів, спрямованих на підтримку найбільш вразливих верств населення, забезпечення функціонування закладів гуманітарної сфери: освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту.
На оплату праці направлено 1,6 мільярдів гривень.
Станом на 1 липня загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати становила трохи більше 22 мільйонів гривень.
Загалом, середньомісячна зарплата по області — 4261 гривень. Найвищий показник — на Варвинщині.
За зазначений період до бюджетів усіх рівнів мобілізовано понад 4 мільярди гривень, що на 26,7% більше, ніж в аналогічний період минулого року.
На наступне півріччя головним завданням для області залишається неухильне виконання затверджених планів заходів щодо наповнення місцевих бюджетів, вишукання додаткових джерел надходжень до них, у тому числі за рахунок детінізації економіки, дотримання жорсткого режиму економії коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.
На контролі — і питання соціального захисту населення.
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю ОДА
за інформацією Департаменту економічного розвитку ОДА