back

Олександр Бондар – новий керівник Ічнянського району

06-05-2016 | 17:36

6 травня заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації Наталія Романова представила нового очільника району активу ічнянської громади. Олександра Бондаря призначено головою районної державної адміністрації розпорядженням Президента України Петра Порошенка від 29 квітня 2016 року № 189.

У своєму зверненні до учасників зібрання Наталія Романова зупинилась на актуальних питаннях соціально-економічного розвитку Ічнянщини. Мова йшла про забезпечення наповнюваності бюджету, виплату заробітної плати, погашення заборгованості за енергоносії, перехід бюджетних установ на альтернативні види палива.

Також заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації окреслила ряд основних завдань, які сьогодні стоять перед місцевою владою. Серед них – забезпечення економічного зростання регіону, створення привабливого інвестиційного клімату.

Особливу увагу вона акцентувала на соціальному захисті найменш захищених категорій громадян. Зокрема на підтримці учасників АТО та їх родин.

Суспільство зараз ставить нові вимоги до влади щодо її відкритості та прозорості. Керівник повинен чути громадську думку, оперативно реагувати на запити та проблеми жителів району, – наголосила Наталія Романова.

Вона привітала новопризначеного голову райдержадміністрації та пообіцяла учасникам зустрічі конструктивну співпрацю і підтримку у вирішенні нагальних проблем ічнянської громади.

Олександр Бондар у своєму виступі подякував за надану йому довіру та запевнив присутніх, що докладе всіх зусиль для виконання завдань, які ставляться Президентом України, Урядом, обласною владою та повсякденним життям району.

Він висловив сподівання на плідне співробітництво з керівниками організацій, головами територіальних громад, підприємцями та місцевою громадськістю в реалізації намічених планів з реформування району для підвищення рівня його розвитку.

Від імені представників місцевого самоврядування Олександра Бондаря привітав голова районної ради Григорій Герасименко.




За інформацією сектору інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю апарату Ічнянської РДА