back

Громадяни звертаються до облдержадміністрації за допомогою

18-04-2016 | 11:34

Останнім часом мешканці Чернігівщини стали частіше звертатися до органів влади стосовно вирішення своїх наболілих питань.

Так, у січні-березні цього року на адресу облдержадміністрації надійшло 4221 письмове звернення. Це на 2560 звернень більше, ніж у відповідному періоді минулого року. При цьому частка скарг, пропозицій та зауважень досить незначна – 4%.

Переважна більшість звернень (92%) надійшла через Державну установу «Урядовий контактний центр».

На особистий прийом до голови облдержадміністрації прийшли 28 мешканців області, на «гарячу» телефонну лінію голови ОДА звернулись 72 громадянина. Кількість таких звернень збільшилася майже вдвічі, якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року.

Дві третини порушених у зверненнях питань – щодо соціального захисту. Передусім, це клопотання стосовно пришвидшення розгляду заяв про призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям та сім’ям з дітьми, надання матеріальної допомоги. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Прилуцького, Чернігівського, Бахмацького, Ніжинського районів, міст Чернігова та Прилук.

Практично десяту частину громадян, що звернулися до ОДА, найбільше турбували питання, пов’язані з оплатою комунальних послуг, а саме – переглядом рахунків за газопостачання. В зимовий період було також чимало нарікань на несвоєчасне розчищення доріг від снігу, зокрема, від мешканців Прилуцького, Козелецького районів та Чернігова.

Частина звернень громадян (4%) стосувалась сфери охорони здоров’я, в першу чергу, щодо забезпечення ліками за пільговими рецептами. Найбільше хвилювали ці питання жителів Прилуцького, Козелецького районів, а також Чернігова та Ніжина.

2% звернень склали скарги щодо відмови у безкоштовному проїзді в транспорті громадянам, які мають передбачені законодавством пільги. Частіше такі питання порушувались у зверненнях мешканців Чернігівського, Ічнянського районів та Чернігова.

Зверталися також мешканці Чернігівщини щодо діяльності навчальних закладів (найбільше з Ріпкинського району та Чернігова), з приводу несвоєчасної виплати орендної плати (переважно з Бахмацького і Сосницького районів), повідомляли про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ.

Третину проблемних питань, з якими звернулися громадяни, вже вирішено позитивно. Зокрема, у терміновому порядку вжито заходів щодо відновлення опалення в Новгород-Сіверській гімназії № 1. Забезпечено подальше функціонування стоматологічного кабінету амбулаторії у селі Головеньки Борзнянського району. Відновлено рух автобуса до села Тихоновичі Щорського району, підвіз дітей із села Грушівка до Фастовецької загальноосвітньої школи Бахмацького району. Вжито заходів щодо поліпшення послуги водопостачання в смт Ладан Прилуцького району. Дитина-інвалід з Чернігова забезпечена інвалідним візком. 7 мешканців області отримали лікування на пільгових умовах. Проведено ремонт мережі електропостачання в Чернігові. У терміновому порядку вирішувались питання призначення житлових субсидій та державних допомог.

Стосовно розгляду всіх звернень вжито заходи, визначені законодавством. Громадянам надано допомогу, роз’яснення та необхідну інформацію.


За інформацією
відділу звернень громадян апарату облдержадміністрації