back

Чи ефективна соціальна реклама?

07-04-2016 | 11:36

Триває співпраця Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА з Чернігівським національним педагогічним університетом імені Т.Г. Шевченка. У рамках такої співпраці у березні 2016 року групою студентів 4-го курсу психолого-педагогічного факультету цього ВНЗ за напрямом підготовки «Соціологія» проведено опитування мешканців Чернігова.

Мета соціологічного дослідження — оцінити вплив соціальної реклами на свідомість та мислення дорослого населення міста. Всього в опитуванні взяли участь 555 осіб.

Основна маса респондентів (65 %) підтвердили, що вони звертають увагу на соціальну рекламу. Серед них переважають молоді та середнього віку особи зі спеціальною технічною чи вищою освітою.

Найчастіше люди звертають увагу на рекламу на телебаченні (44,5 %) та на вуличних рекламних площинах (41,6 %).

На думку респондентів на даний час найбільш актуальною рекламою є профілактика шкідливих звичок (41,4 %) та патріотична тематика (32,8 %).

Крім того, майже 63 відсотки опитаних впевнені у необхідності та потрібності соціальної реклами.

А для 5,59 % опитаних соціальна реклама змінила ставлення до проблеми та налаштувала на ефективне її вирішення. Окрім того, існує висока ймовірність того, що почутий чи побачений завдяки соціальній рекламі меседж буде поширений такими особами у колі свого спілкування. Причому найбільше таких людей виявилося серед категорії 45-59 років.

Разом з тим, на 52 % громадян соціальна реклама жодним чином не вплинула.

 

Примітка. Опитування проводилося з 22 по 25 березня 2016 року  методом індивідуального інтерв’ю серед дорослого населення м. Чернігова. Всього було опитано 555 респондентів. Помилка вибірки з імовірністю 95 % не перевищує 4,7% для показників наближених до 50%, 4,1% для показників наближених до 30%, 3,5% для показників наближених до 20%, 2,6% для показників наближених до 10 %.