back

Практичний маркетинг – мистецтво організації торгівлі

29-03-2016 | 15:22

Семінар-тренінг на цю тему проведено Департаментом агропромислового розвитку облдержадміністрації.

Представники підприємств сільськогосподарської та харчової галузі вчилися правильно представляти свою продукцію на внутрішньому ринку, вивчати і враховувати при цьому його кон’юнктуру. Адже сучасний маркетинговий підхід допоможе не лише збільшити доходи підприємства, а й розширити асортиментний ряд продукції.

Проводили семінар-тренінг викладачі Чернігівського національного технологічного університету — завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Вікторія Жидок та кандидат економічних наук, доцент цієї ж кафедри Тетяна Пшенична.

Присутні ознайомились з основами маркетингу та бізнесу, зокрема, за системою «Маркетинг+якість= конкурентоспроможність».

Як налагодити комунікацію зі споживачами, урахувати психологічні нюанси та досягти лояльності, як навчитись слухати споживачів – далеко не повний перелік питань, що із зацікавленістю активно обговорювались на семінарі-тренінгу.

Крім того, увагу було приділено іншим важливим питанням маркетингу: створенню брендингу та фірмового стилю, PR та рекламі у формуванні іміджу, маркетингу виїзної торгівлі.

Досвід організації Департаментом АПР ярмаркових заходів показав, що презентація наших виробників на внутрішньому ринку має бути більш виразною та яскравою, такою, що дає можливість визначати кожного за фірмовим стилем. На жаль, подекуди ці вимоги сучасності ігнорують.

У подальшому Департамент планує продовжити практику співпраці з науковцями та залучати до навчання фахівців підприємств сільськогосподарської та харчової галузі.

За повідомленням Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації