back

Сила слова, або Як правильно писати прес-релізи

25-02-2016 | 16:12

Як доступно, якісно та головне — цікаво доносити жителям області відомості про діяльність районних центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (ЦСССДМ) розповідали очільникам цих установ фахівці Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.

Тренінг пройшов вчора на базі центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ і організацій.

На прикладах власних інформаційних повідомлень, розміщених на офіційному веб-сайті, керівники центрів розглянули найбільш типові помилки та дізналися, як їх можна уникнути.

Головний спеціаліст Департаменту Наталія Іващенко розповіла присутнім про структуру новини, роль та правила формулювання заголовку.

Лектори говорили і про особливості підбору фото до публікацій та написання й розміщення анонсів подій.

Представники районних ЦСССДМ цікавилися способами створення ефективного механізму співпраці з районними газетами.

У цій справі рецепт простий — цікава інформація. Редактор видання, особливо після роздержавлення ЗМІ, дуже прискіпливо відбиратиме матеріал для своєї газети. Адже ціна питання — репутація газети. Також пам’ятайте про свою цільову аудиторію. Не варто обтяжувати текст науковими формулюваннями та малозрозумілими цитатами із законів, — зазначив начальник відділу співпраці зі ЗМІ Валерій Сорокін.

Також він дав поради щодо комунікації державних службовців із медійниками. Для соціальних працівників це є особливо актуальним питанням. Адже їх робота почасти пов’язана із даними, які не можна розголошувати. Однак висвітлювати власну діяльність необхідно, а те, яким чином це робиться, — теж частина іміджу установи.


Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації