back

Прийом громадян – віч-на-віч з проблемами

24-12-2015 | 08:04

Учора голова ОДА Валерій Куліч провів черговий плановий прийом громадян. Як і зазвичай, більшість озвучених питань носить особистий характер, проте цього разу були й колективні звернення.

Деталей розмов та імена тих, хто звернувся по допомогу з особистими проблемами, ми не розголошуватимемо з міркувань конфіденційності. Лише зазначимо, що більшість звернень стосувалася працевлаштування та розв’язання житлово-побутових проблем.

Що ж стосується звернень, які мають суспільний резонанс, то одне з них – несвоєчасна виплата заробітної платні працівникам комунального підприємства громади Чернігова, яке орендується приватною структурою. Від імені колективу голові ОДА було озвучене невдоволення роботою керівництва підприємства, вказано на його непрофесійність та порушення ним вимог трудового законодавства і морально-етичних норм у стосунках керівництва з персоналом.

Представник колективу погодився з тим, що розв’язання проблеми підприємства міста є прерогативою міської влади, тому порозуміння було досягнуте в тому, що ситуація потребує моніторингу та подальшого впливу. Голова ОДА запевнив, що це питання на контролі, і його розв’язання буде пролобійоване у колах компетентних органів міської влади Чернігова.

Також Валерій Куліч мав змогу вкотре поспілкуватися з інвесторами «Домобудівника», митарства яких тривають уже не перший рік. Люди, що вклали кошти, але так і не отримали свого житла, звернулися до голови ОДА, аби той поінформував про хід перемовин між компанією, владою та потенційними інвесторами, співпраця з якими має розв’язати проблему.

Валерій Куліч повідомив вкладникам про стан справ та спростував їхні побоювання, що проблему розв’яжуть «не для всіх». Після обміну інформацією було домовлено про продовження роботи в цьому напрямку, результати якої, на переконання голови ОДА, можуть принести позитивні плоди, або, принаймні, ясність у ситуацію вже найближчим часом.



Прес-служба облдержадміністрації