12-10-2015 | 09:50
Про різні типи бізнес-текстів, їхню структуру та особливості підготовки кожного з них йшла мова на черговому тренінгу в рамках проекту «Медійний поступ». Перед журналістами Чернігівщини, що беруть учать у проекті, виступила Яна Нестерчук, головний редактор Інтернет-видання «IGate».
Яна Нестерчук, яка працювала редактором рубрики у журналі «Forbes Україна», а також має досвід роботи у ділових виданнях «Инвестгазета» та «Статус», дала свої професійні поради про те, як писати про бізнес, гроші, компанії та особисті якості підприємців.
Вона розповіла про особливості підготовки матеріалів таких форматів як огляд ринку, історія компанії чи підприємця, експертна думка та інтерв’ю. Окрему увагу тренер приділила джерелам для пошуку інформації про ринки, компанії та підприємців.
Учасники тренінгу також дізналися про всеукраїнські видання, яких можуть зацікавити якісні публікації на економічну тематику, а також отримали поради щодо форматів матеріалів, з яких можна почати практикуватися у діловій журналістиці в Чернігові.
Проект «Медійний поступ» реалізовує Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації спільно з громадськими організаціями «Асоціація регіональних ЗМІ» та «Разом до громадянського суспільства» за підтримки компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна».
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації