back

Аналізувати повідомлення та критично мислити — завдання українців у час інформаційної війни

28-08-2015 | 15:43

Про те, як у час інформаційної війни не піддатися впливу проросійської пропаганди та відразу виокремлювати матеріал, що дезорієнтує населення, говорили на черговому тренінгу для журналістів області.

Навчання щодо виявлення та запобігання маніпуляціям громадською думкою пройшло у рамках проекту «Медійний поступ» 28 серпня. Про види маніпуляції громадською думкою та шляхи її реалізації розповів начальник відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Валерій Сорокін. Інформаційний матеріал він проілюстрував прикладами, зокрема, з медійного середовища Чернігівщини. Спікер нагадав і про ресурси, де розміщують правдиві матеріали-відповіді.

Як доводить практика, більшість українців, особливо жителі сільської місцевості, довіряють повідомленням, що чують з екрану телевізора. Однак, на жаль, в Україні вітчизняний телесигнал не скрізь якісний, а подекуди і відсутній зовсім. Натомість транслюються білоруські та російські програми. Про проблему зони покриття українського телесигналу на теренах прикордонної Чернігівської області та шляхи її вирішення розповідав директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА Андрій Подорван.

— Чернігівська ОДА актуалізувала питання інформаційної безпеки перед столичною владою, звернувшись до Уряду, Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Держкомтелерадіо, Концерну РРТ. Зокрема, необхідне встановлення потужнішої апаратури для передачі аналогового та цифрового телесигналу, надання концерну РРТ ліцензії провайдера цифрової телемережі й подальше розгортання ним мережі мовлення, в тому числі – і у проблемних частинах Чернігівської області, — зазначив Андрій Подорван.

Говорили медійники з представниками Департаменту також і про особливості співпраці та взаємодії засобів масової інформації з органами влади.

Проект «Медійний поступ» реалізовує Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації спільно з громадськими організаціями «Асоціація регіональних ЗМІ» та «Разом до громадянського суспільства» за підтримки компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна».



Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації