back

Як готуються до зими в Куликівському районі

04-08-2015 | 14:21

Сьогодні перший заступник голови обласної державної адміністрації Леонід Сахневич з робочою поїздкою побував у Куликівському районі, де перевірив стан підготовки до осінньо-зимового періоду об’єктів житлово-комунального господарства та бюджетної сфери.

У районній державній адміністрації Леонід Сахневич провів нараду з керівництвом району та відповідних підрозділів РДА, під час якої наголосив на важливості питання підготовки до зими.

На сьогодні, за інформацією керівництва району, об’єкти бюджетної і соціальної сфери Куликівщини майже готові до нового опалювального сезону. Придбано більше 43 тонн вугілля, 42 тонни торфобрикету та майже 234 метрів кубічних дров. За рахунок коштів інвесторів планують провести реконструкцію котелень трьох шкіл району. На об’єктах теплопостачання підготовлено до експлуатації 66% котелень та всі теплові мережі. До слова, у готовності котелень до зими, посадовці пересвідчились особисто, відвідавши одну з них.

Наразі в районі триває підготовка житлового фонду до холодів. Ремонтуються покрівлі будинків, системи опалення, гарячого та холодного водопостачання, ремонт електрощитових, димовентиляційних каналів, тощо.

Комунальники району продовжуються перевірку і ремонт об’єктів водопровідного та каналізаційного господарства.

— Подальша підготовка цих об’єктів до зими передбачається в поєднанні з реалізацією проекту реконструкції каналізаційних очисних споруд. На це з обласного природоохоронного фонду було виділено понад 1,4 мільйона гривень, — повідомив перший заступник голови РДА Петро Єрко, під час огляду очисних споруд в смт Куликівка. Проведення робіт з реконструкції, за його словами, дасть можливість привести показники очистки стічних вод до нормативних, оскільки на сьогоднішній день у зворотних водах забруднюючи речовини перевищують нормативні в 2-5 разів. Це покращить екологічну ситуацію в селищі та значно зменшить витрати електроенергії.



Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації