14-07-2015 | 16:54
Під головуванням Голови Держенергоефективності Сергія Савчука нещодавно відбулася нарада з представниками державних банків: Ощадбанку, Укрексімбанку, Укргазбанку та генеральним директором мережі ТОВ «Епіцентр» з питань спільної роз’яснювальної роботи про механізми стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів.
За словами Сергія Савчука, Агентство сьогодні активно працює над розширенням піар-кампанії. І ця робота з кожним днем набирає обертів.
— За два місяці ми закінчуємо проводити семінари в облдержадміністраціях і вже сьогодні Агентство працює над розробкою комунікаційної кампанії для 490 районних центрів. Тобто в кожному районі, райдержадміністрації буде проведено семінари з популяризації механізмів стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів. На заходи обов’язково запрошуватимемо представників ОСББ та ЖБК. Також у рамках нашої інформаційно-роз'яснювальної кампанії працюємо над розповсюдженням серед усіх центральних органів виконавчої влади, облрад, обладміністрацій, районних та міських рад банера з інформацією про наші програми з утеплення житла, для розміщення на своїх сайтах, — наголосив Сергій Савчук.
— Крім того, разом з проектом IFC «Енергоефективність у житловому секторі в Україні» готуємо ролик соціальної реклами та бігборди для поширення інформації про механізми стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів. Трансляція ролика відбудеться на всіх центральних, регіональних та муніципальних телеканалах, — повідомив Голова Держенергоефективності.
— За півтора місяці на наш кол-центр надійшло 760 звернень від громадян і щодня їхня кількість лише збільшується. Це свідчить про те, що програма з енергозбереження користується популярністю. Але для Агентства дуже важливо, щоб якомога більше людей скористалися цією програмою. Саме тому, ми звертаємось до торгівельних мереж з пропозицією співпраці, — зауважив Сергій Савчук та додав, що кожен покупець має знати, що в нього є можливість обрати «негазовий» котел чи енергоефективне обладнання або матеріали та отримати від Держави компенсацію від 20% до 40% суми кредиту.
Голова Держенергоефективності наголосив, що доцільним буде розмістити відповідну інформацію про державні програми на цінниках. Консультанти магазинів мають бути поінформовані щодо переліку обладнання і матеріалів, на яке поширюється дія програми, та умови отримання населенням компенсації.
Також, під час наради представники банків зауважили, що паралельно проводять власні заходи з популяризації. Зокрема мешканці 8 областей України вже отримали платіжки з відповідною рекламною інформацією про програми з енергозбереження на зворотному боці. Наступного місяця населення ще 8-10 областей отримає аналогічні платіжки.
Загалом за результатами зустрічі було домовлено забезпечити представників торгівельної мережі детальною інформацією про програму, щоб консультанти могли чітко роз’яснити споживачам умови отримання компенсації.
За повідомленням
прес-служби
Держенергоефективності