back

Володимир Івашко: Формальне ставлення до розгляду звернень громадян – неприпустиме

29-07-2014 | 10:38

Особливе місце у роботі представників влади має посідати особистий прийом громадян. Як наголошує голова обласної державної адміністрації Володимир Івашко, саме робота зі зверненнями громадян є одним із найважливіших показників взаємодії влади і громади.

Якщо на своє звернення людина отримує формальні відповіді замість дієвих заходів для вирішення проблеми – персональну відповідальність за це несуть голови міст, районних держадміністрацій, керівники департаментів та всіх структурних підрозділів, до компетенції яких належить дане питання.

На жаль, допомагати людям ще не стало практикою для багатьох посадових осіб. Про яку довіру до влади може йти мова, коли люди після прийому в одного-двох горе-чиновників кажуть узагальнено про всіх нас: «Та до них не достукаєшся!» Час формального ставлення до розгляду звернень громадян та різноманітних відписок пройшов, зараз треба засукати рукава та разом братися до діла – звісно, якщо ми хочемо, щоб якість життя змінилася на краще, - зауважує очільник області.

Володимир Івашко наголошує на першочерговому вирішенні питань, що порушуються у зверненнях від найменш соціально захищених категорій громадян: вони становлять 34 % від усіх звернень, що надійшли до облдержадміністрації з початку року.

Особлива увага – зверненням родин, члени яких на даний час мобілізовані до Збройних Сил України та захищають суверенітет і цілісність нашої держави.

Не зачиняйтеся в кабінетах – спілкуйтеся з людьми, дихайте з ними одним повітрям, знайте їх потреби. Усі ми працюємо для того, щоб громадяни були впевнені – влада стоїть на сторожі їх інтересів, - підкреслює Володимир Івашко.


Прес-служба облдержадміністрації