back

Володимир Івашко: Перехід на альтернативні види енергії – ключове завдання сьогодення

10-07-2014 | 10:57

Про це голова обласної державної адміністрації Володимир Івашко заявив під час наради з питань реалізації в області проектів реконструкції систем опалення з використанням альтернативних видів палива.

У засіданні також взяли участь керівництво Департаменту ЖКГ Чернігівської ОДА, КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ фірма «ТехНова», ПАТ «Облтеплокомуненерго» та представники інвесторів.

Урядом країни поставлено завдання щодо економії до кінця 2014 року та на опалювальний період 2014/2015 років забезпечити зменшення споживання природного газу не менше 10% від споживання 2013 року.

Торік підприємствами теплоенергетики проведено реконструкцію 11 котелень та на 26-ти об’єктах бюджетної сфери, в тому числі на 12-ти об’єктах встановлено твердопаливні котли, потужністю 3,2 МВт.

Технічне переоснащення об’єктів підприємств теплоенергетики минулого року забезпечило зниження споживання природного газу на 10% (з 226,1 млн м куб до 203,8 млн м куб). По бюджетних установах зекономлено біля 1,5 млн м3 природного газу.

У цьому році роботи проводяться на 12 котельнях підприємств теплоенергетики. Крім того, продовжується робота з інвесторами щодо встановлення на 15-ти об’єктах бюджетної сфери сучасного котельного обладнання.

Володимир Івашко акцентував увагу присутніх на тому, що при виконанні підготовчих робіт теплового господарства до опалювального періоду необхідно провести реконструкцію котелень, в тому числі з переведення на використання альтернативних природному газу видів палива.

Ситуація, що склалася в державі, вимагає від нас організації життєзабезпечення нашого регіону в особливому режимі.

- Скорочення споживання природного газу та перехід на альтернативні види енергії – ключові завдання сьогодення. Роботи з реконструкції котелень і мереж та їх технічного переоснащення важливо завершити їх в період підготовки житлово-комунального господарства до осінньо-зимового періоду,- наголосив очільник області.


Прес-служба облдержадміністрації