Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   


                                  22 Травня 2014 14:46

                                  Інформація

                                  про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                  до обласної державної адміністрації упродовж  липня – вересня 2019  року

                                                   Упродовж липня – вересня 2019 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 2934 письмових звернень громадян (2793 (+141) у відповідному періоді 2018 року). На особистий прийом звернулось 6 мешканців області ( 7 у ІІІ кварталі 2018 року).

                                           Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Прилуцького (155), Чернігівського (144), Козелецького (176), Ічнянського (132), Бахмацького (120) районів і м. Чернігова (702).

                                           Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України  «Про звернення громадян»,  96 % складають заяви чи клопотання, 3 % – скарги,  01 % – пропозиції і зауваження.

                                           22 % (26 % у І кварталі 2018 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

                                           5 % (4 % у І кварталі 2018 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                           - Офісу Президента України – 98 (52 у 2018 р.),

                                           - Кабінету Міністрів України – 71 (39 у 2018 р.),

                                           - Верховної Ради України – 13 (13 у 2018 р.).

                                           Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло 3467 (або 90 %) звернень.

                                           На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у ІІІ кварталі 2019 року звернувся 99 громадян.

                                           Всього у зверненнях було порушено 2977 різних питання, серед яких найбільш актуальними були питання комунального господарства (1259).  У зверненнях громадян переважали питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, переважно газо- і електропостачання. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Чернігівського, Ічнянського,  Носівського районів і міст Чернігова та Ніжина.

                                  Питань  соціального захисту  порушено  810. Серед них переважали заяви та клопотання з питань призначення житлових субсидій (виплата монетизованих коштів субсидії, збільшення розміру призначених допомог). Чимало надходило пропозицій щодо збільшення норм споживання комунальних послуг,  які враховуються при призначенні субсидії.  Найбільше таких звернень надійшло від жителів, Ніжинського, Ічнянського районів та міст Чернігова і Ніжина. 

                                           195 порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, серед яких переважали проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Прилуцького, Бахмацького районів і м. Чернігова.

                                           Питань транспорту і зв’язку   порушено 124 і серед них переважали звернення щодо незадовільної організації пасажирських перевезень (відміна рейсів, скасування маршрутів) та неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Чернігівського, Ніжинського районів та міста Чернігова.

                                           121 порушене у зверненнях питання стосувалось аграрної політики і це, переважно, заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Найбільш їх надходило від жителів Прилуцького району.

                                           62 питання стосувались забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (дії посадових осіб органів місцевого самоврядування та керівників окремих організацій і установ),  50праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), 48екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ), 37 освіти (діяльність закладів освіти), 35 – житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

                                           Решта порушених у зверненнях питань – 1495 – стосувались промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму,  сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

                                           664 (або 22 %) звернень вирішено позитивно.

                                           Колективних звернень у звітному періоді отримано 43 (найбільше  з Ічнянського району ). В основному це звернення громадян, помешкання та майно яких були зруйновані або зазнали ушкодження внаслідок вибухів на військовому арсеналі.

                                           Повторних звернень надійшло 101 (найбільше з Прилуцького, Чернігівського, Ічнянського районів).

                                  Відділ роботи із зверненнями громадян

                                  апарату облдержадміністрації

                                   

                                   

                                  Інформація

                                  про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                  до обласної державної адміністрації упродовж  січня – червня 2019  року

                                          Упродовж січня – червня 2019 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 6751 письмове звернення громадян (5075: +1676 у відповідному періоді 2018 року). На особистий прийом звернулось 16 мешканців області ( 26 у І півріччі 2018 року). Таким чином, з початку цього року зберігається тенденція щодо збільшення кількості письмових звернень  громадян, що надходять до обласної державної адміністрації.

                                           Незважаючи на збільшення загальної кількості звернень, що надійшли до облдержадміністрації, у І півріччі зменшилась (у порівнянні з відповідним періодом минулого року) кількість письмових надходжень від мешканців Городнянського (з 201 до 68), Ічнянського (з 261 до 255), Коропського (з 136 до 105), Новгород-Сіверського (з 132 до 103) районів.

                                           Найбільше по кількості у звітному періоді надійшло звернень від жителів інших областей (390), Чернігівського (350), Прилуцького (271), Козелецького (277) районів і міст Чернігова (1756), Прилук (666), Ніжина (651).

                                           Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян»,  98,3 % складають заяви чи клопотання, 1,5 % – скарги,  0,2 % – пропозиції і зауваження.

                                           22 % (27% у І півріччі 2018 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які аотреюують соціального захисту та підтримки.

                                           3 % (4 % у І півріччі 2018 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                           - Адміністрації Президента України – 119 (88 у 2018 р.),

                                           - Кабінету Міністрів України – 83 (89 у 2018 р.),

                                           - Верховної Ради України – 28 (27 у 2018 р.).

                                           Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло 6771 (або 91 %) звернень, електронною поштою – 22.

                                           На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у І півріччі 2019 року звернувся 328 громадян (318 – за відповідний період 2018 року).

                                           Всього у зверненнях було порушено 6924 різних питань, серед яких найбільш актуальними продовжували залишались питання  соціального захисту (3345 або 48 %). Серед цієї тематики домінуючими були заяви та клопотання з питань призначення житлових субсидій. Внесені Урядом у 2018 році зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій передбачають більш адресний підхід до призначення державних допомог. Призначення субсидії відбувається виключно з урахуванням майнового стану отримувачів і чимало домогосподарств позбавились права на пільги. Це і призвело до значного зростання кількості звернень (переважно з проханням перевірити правомірність відмови, збільшити розмір допомоги), які надійшли до облдержадміністрації упродовж І півріччя.  Найбільше таких звернень надійшло від жителів, Козелецького, Чернігівського, Бахмацького районів та міста Чернігова. 

                                           Питання комунального господарства були другими за актуальністю, вони склали 26 %  від загальної кількості. Як і у минулому році, у зверненнях громадян переважали питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, переважно газо- і електропостачання. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Прилуцького, Чернігівського, Бахмацького районів і м. Чернігова.

                                           5 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, серед яких переважали проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами у рамках державної програми «Доступні ліки». Найбільше таких звернень надходило від жителів Прилуцького району і м. Чернігова.

                                           4 % становили питання транспорту і зв’язку і серед них переважали звернення щодо незадовільної організації пасажирських перевезень (відміна рейсів, скасування маршрутів) та неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Чернігівського, Сосницького, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                           По 2 % склали питання аграрної політики (заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок, найбільш від жителів Прилуцького району) та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій, найбільше від жителів Корюківського району Киянця В.В. та Настоящої Т.М., повідомлення в ході розгляду не підтверджувались). 

                                            1 % склали питання екології та природних ресурсів, в яких переважали питання щодо ліквідація стихійних сміттєзвалищ).

                                           12 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, праці і заробітної плати, житлової політики, культури та туризму, освіти і науки, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин, інші.

                                           1648 (або 24 %) звернень вирішено позитивно.

                                           На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського, Корюківського, Чернігівського районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                           Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту доріг); соціального захисту (щодо призначення житлових субсидій); транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), аграрної політики (надання у власність земельних ділянок).

                                           Питання, що порушувались у 55 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                           Колективних звернень у звітному періоді отримано 52 (92 у відповідному періоді 2018 року) і найбільше з Ічнянського району (22 ). В основному це звернення громадян, помешкання та майно яких були зруйновані або зазнали ушкодження внаслідок вибухів на військовому арсеналі.

                                           Повторних звернень надійшло 133 (195 у 2018 році) і найбільше з Чернігівського (7 – щодо розчищення доріг від снігу, безкоштовне встановлення газових лічильників) та Ічнянського (6 – виплата субсидії готівкою, допомога у відбудові пошкоджених будинків) районів.

                                     

                                  Інформація

                                  про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                  до обласної державної адміністрації упродовж  січня – березня 2019  року

                                             Упродовж січня – березня 2019 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3854 письмових звернення громадян (2642 (+1213) у відповідному періоді 2018 року). На особистий прийом звернулось 12 мешканців області ( 11 у І кварталі 2018 року). Таким чином, з початку цього року зберігається тенденція щодо збільшення кількості письмових звернень  громадян, що надходять до облдержадміністрації.

                                           Незважаючи на збільшення загальної кількості звернень, що надійшли до облдержадміністрації, зменшилась (у порівнянні з минулим роком) кількість письмових заяв та клопотань від мешканців Городнянського (з 103 до 33) та Ічнянського (з 175 до 162).

                                           Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Чернігівського (197), Козелецького (176), Ічнянського (162), Бахмацького (154) районів і м. Чернігова (984).

                                           Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 98,3 % складають заяви чи клопотання, 1,5 % – скарги,  0,2 % – пропозиції і зауваження.

                                           22 % (26 % у І кварталі 2018 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 

                                           5 % (4 % у І кварталі 2018 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                           - Адміністрації Президента України – 98 (52 у 2018 р.),

                                           - Кабінету Міністрів України – 71 (39 у 2018 р.),

                                           - Верховної Ради України – 13 (13 у 2018 р.).

                                           Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 3467 (або 90 %) звернень.

                                           На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2019 року звернувся 236 громадян (149 – за відповідний період 2018 року).

                                           Всього у зверненнях було порушено 4023 різних питання, серед яких найбільш актуальними продовжували залишались питання  соціального захисту (2152 або 53 %).  Серед цієї тематики домінуючими були заяви та клопотання щодо призначення житлових субсидій. Внаслідок оновлення урядової програми надання доплат на сплату комунальних платежів, коли призначення субсидії відбувається з урахуванням майнового стану отримувачів, чимало домогосподарств позбавились права на пільги. Це і призвело до значного зростання кількості звернень (переважно з проханням перевірити правомірність відмови, збільшити розмір допомоги), які надійшли до облдержадміністрації упродовж І кварталу.  Найбільше таких звернень надійшло від жителів, Козелецького, Чернігівського, Бахмацького районів та міста Чернігова. 

                                           Питання комунального господарства були другими за актуальністю, вони склали   23 %   від  загальної    кількості.  Як і у минулому році, так і на початку цього у зверненнях громадян переважали питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, переважно газо- і електропостачання. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Прилуцького, Чернігівського, Бахмацького районів і м. Чернігова.

                                           5 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, серед яких переважали проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Прилуцького району і м. Чернігова.

                                           4 % становили питання транспорту і зв’язку і серед них переважали звернення щодо незадовільної організації пасажирських перевезень (відміна рейсів, скасування маршрутів) та неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Чернігівського, Сосницького, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                           2 % склали питання аграрної політики, це – заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок і найбільш їх надходило від жителів Прилуцького району.

                                            По 1 % склали питання екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ) та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій, найбільше від жителів Корюківського району Киянця В.В. та Настоящої Т.М.). 

                                  По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

                                            1 % становили питання освіти, найбільше їх надійшло з Коропського, Козелецького районів та м. Чернігова і стосувались вони, переважно, діяльності навчальних закладів.

                                           11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, праці і заробітної плати, житлової політики, культури та туризму, освіти і науки, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

                                           1198 (або 31 %) звернень вирішено позитивно.

                                           На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (24), Корюківського (16), Чернігівського (100) районів, а також міст Чернігова (30) і Ніжина (16).

                                           Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту доріг); соціального захисту (щодо призначення житлових субсидій); транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок). Питання, що порушувались у 40 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                           Колективних звернень у звітному періоді отримано 43 (50 у відповідному періоді 2018 року) і найбільше  з Ічнянського району (22 ). В основному це звернення громадян, помешкання та майно яких були зруйновані або зазнали ушкодження внаслідок вибухів на військовому арсеналі.

                                           Повторних звернень надійшло 62 (88 у 2017 році) і найбільше з Чернігівського (7 – розчищення доріг від снігу, встановлення газових лічильників) та Ічнянського (6 – виплата субсидії готівкою, допомога у відбудові пошкоджених будинків) районів.

                                   Відділ роботи із зверненнями громадян

                                  апарату облдержадміністрації

                                   

                                   

                                  Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

                                  Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

                                            

                                   

                                  Назад

                                  Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                  Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                  Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                  Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua