Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       


                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                       

                                      22 Травня 2014 14:46

                                      Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації упродовж  січня – вересня 2018  року

                                                       Упродовж січня-вересня 2018 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 7869 (- 761 проти відповідного періоду 2017 року)  письмових звернень громадян. На особистий прийом звернулось 33 мешканці області ( 64 за відповідний період 2017 року).

                                      Найбільше надійшло письмових звернень від жителів Ічнянського (352), Козелецького (342), Чернігівського (340), Прилуцького (318) районів і м. Чернігова (2089).

                                      Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 95 % складають заяви чи клопотання, 4,7 % – скарги, 0,3 % – пропозиції і зауваження.

                                      27 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, з них: інваліди І, ІІ та ІІІ групи (12 % ), діти війни (4 %), одинокі матері (3 %), багатодітні сім’ї, «Матері-героїні» (2 %), учасники війни та бойових дій (2 %),  ветерани праці (1,2 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (1,2 %), внутрішньо переміщені особи (0,9 %), інваліди війни (0,7%).

                                      4 % (стільки ж у відповідному періоді 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 136 (163 у 2017 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 137 (112 у 2017 р.),

                                               - Верховної Ради України – 41 (51 у 2017 р.).

                                      Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло до облдержадміністрації 6999 (або 90 %) звернень; поштою – 349 (або 4%), від інших установ і організацій – 207 (або 2%) .

                                      На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2018 року звернулось 536 громадян (414 – у відповідному періоді минулого року).

                                      Через портал iGov у звітному періоді 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

                                      Всього у зверненнях було порушено 8263 різних питань, переважно щодо соціального захисту (2960 або 36 %). Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначених житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Значна кількість звернень  цієї тематики стосувалась також проведення  автоматичного нарахування субсидії на неопалювальний період, перегляд рішень щодо відмови у призначенні субсидії, пришвидшення виплати  коштів субсидії готівкою для придбання побутового палива. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Городнянського, Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Ніжина.

                                      Питання комунального господарства склали  26 %  від  загальної кількості.  У зверненнях переважали питання тарифної політики та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Автори таких звернень не погоджувались із нарахованою платою за спожиті послуги і просили переглянути рахунки. Порушувались також питання ремонту доріг комунальної та державної форми власності. Мешканці області висловлювали невдоволення перебоями у забезпеченні скрапленим газом. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях, що надходили з Прилуцького, Ічнянського, Чернігівського районів і м. Чернігова.

                                      8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ «Укртелеком», та поштових послуг у зв’язку з  реформуванням відділень поштового зв’язку у Чернігівській області. Частіш такі питання порушували мешканці Прилуцького, Чернігівського, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                      7 % порушених у зверненнях питань стосувались охорони здоров’я, з яких найактуальнішими залишались проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

                                      4 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Чернігівського, Прилуцького, Корюківського районів.

                                      3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (діяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників окремих установ та організацій), найбільше порушувались у зверненнях гр. Настоящої Т.М. та гр. Киянця В.В. з Корюківського району і в ході перевірки не підтверджувались.

                                      По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати –  найбільше з Борзнянського, Городнянського і Коропського районів),  житлової політики (забезпечення  житлом – найбільше з Козелецького району і м. Чернігова), освіти і науки (щодо діяльності навчальних закладів –  найбільше з Чернігівського, Козелецького районів і м. Чернігова).

                                      1 % від загальної кількості питань становили питання  екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ – найбільше з Козелецького району і м. Чернігова.

                                      9 % від  усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

                                      1988 (або 25 %) звернень вирішено позитивно.

                                      На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (69), Корюківського (43)  Бахмацького (25), Чернігівського (21), Бобровицького (16) районів та міст Чернігова (144) і Ніжина (52).

                                      Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                      Питання, що порушувались у 82 зверненнях, вирішені позитивно.

                                      Колективних звернень у звітному періоді отримано 156 (128 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Ічнянського (33 ), Чернігівського (11) районів і м. Чернігова (35).

                                      Повторних звернень надійшло 330 (285 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (24 – щодо неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку, що надає підприємство ПАТ «Укртелеком»), Козелецького (20 – щодо пришвидшення виплати коштів субсидій та державних допомог), Ічнянського (13 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених субсидій) районів і міст Чернігова (81 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (48 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

                                       Відділ роботи із зверненнями громадян

                                      апарату облдержадміністрації

                                       

                                       

                                       

                                      Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації упродовж  січня – червня 2018  року

                                             Упродовж січня-червня 2018 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 5075 (- 905 проти відповідного періоду 2017 року)  письмових звернень громадян. На особистий прийом звернулось 26 мешканців області ( 36 за відповідний період 2017 року).

                                      Поряд  із зменшенням загальної кількості звернень, збільшилась кількість їх надходжень від мешканців Варвинського, Козелецького, Куликівського,  Новгород-Сіверського, Срібнянського районів  та міст Ніжина і  Прилуки.         Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Ічнянського (261), Козелецького (239), Прилуцького (232), Чернігівського (201) районів і м. Чернігова (1260).

                                      Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 94 % складають заяви чи клопотання, 5 % – скарги, 1 % – пропозиції і зауваження.

                                      27 % (стільки ж у І півріччі 2017 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (43 % від усієї кількості звернень громадян цієї категорії), діти війни (17 %), одинокі матері (14 %), багатодітні сім’ї, «Матері-героїні» (10 %), учасники війни та бойових дій (6 %), ветерани праці (4 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (4 %), інваліди війни (2%).

                                      4 % (3 % у І півріччі 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 88 (112 у 2017 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 89 (67 у 2017 р.),

                                               - Верховної Ради України – 27 (28 у 2017 р.).

                                      Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло 4506 (або 89 %) звернень.

                                      На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у І півріччі 2018 року звернулось 318 громадян (261 – за відповідний період 2017 року).

                                      Через портал iGov у звітному періоді 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

                                      Всього у зверненнях було порушено 5343 різних питань, переважно щодо соціального захисту (1881 або 35 %). Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначених житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Значна кількість скарг стосувалась непроведення автоматичного нарахування субсидії на неопалювальний період та невиплати коштів готівкою згідно з призначеною субсидією для придбання побутового палива і частини зекономлених субсидій. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Городнянського, Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Ніжина.

                                      Питання комунального господарства склали  25 %  від  загальної кількості.  У зверненнях даної тематики переважали питання тарифної політики та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Заявники (переважно мешканці обласного центру) висловлювали незгоду із нарахуваннями у комунальних платіжках та наполягали на проведенні відповідного перерахунку.    Чималу частку звернень з питань комунальної сфери становили також скарги (найбільше з Прилуцького району та м. Ніжина) стосовно незадовільної якості житлово-комунальних послуг.

                                      8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ Укртелеком. Частіше з такими проблемами зверталися мешканці Прилуцького, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

                                      Також 8 % порушених у зверненнях питань стосувались охорони здоров’я, з яких найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

                                      4 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Прилуцького, Сосницького районів і м. Чернігова.

                                      3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (діяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників окремих установ та організацій), найбільше порушувались у зверненнях подружжя Настоящої Т.М. та Киянця В.В. з Корюківського району, але в ході перевірки інформація не підтверджувалась.

                                      По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

                                      По 1 % становили питання освіти і науки (щодо діяльності навчальних закладів), найбільше з Козелецького, Коропського, Сновського районів і м. Чернігова; екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ), найбільше з Козелецького, Бобровицького району і м. Чернігова.

                                      11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

                                      1326 (або 26 %) звернень вирішено позитивно.

                                      На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (51), Корюківського (21)  Бахмацького (16), Коропського (11), Чернігівського (11) районів, а також міст Чернігова (78) і Ніжина (25).

                                      Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                      Питання, що порушувались у 42 зверненнях, вирішені позитивно.

                                      Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення довідково-інформаційного характеру.

                                      Колективних звернень у звітному періоді отримано 92 (98 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Коропського (7 ), Ічнянського (6 ) районів і м. Чернігова (16).

                                      Повторних звернень надійшло 195 (174 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (18 – щодо неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку, що надає підприємство ПАТ Укртелеком), Козелецького (13 – щодо виплати субсидії готівкою), Ічнянського (9 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених субсидій) районів і міст Чернігова (44 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (30 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

                                       

                                      Відділ роботи із зверненнями громадян

                                      апарату облдержадміністрації

                                               

                                       

                                       

                                        Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації упродовж  січня – березня 2018  року

                                              

                                        Упродовж січня – березня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 2642 письмових звернення громадян (3404 (-762) у відповідному періоді 2017 року). На особистий прийом звернулось 11 мешканців області ( 17 за відповідний період 2017 року).

                                               Поряд із зменшенням загальної кількості звернень, збільшилась кількістьі їх надходжень від мешканців Варвинського (з 30 до 39), Городнянського (з 83 до 103), Козелецького (з 139 до 143), Сосницького (з 35 до 39), Талалаївського (з 20 до 22) районів  та міста Прилуки (з 187 до 239).

                                               Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Ічнянського (175), Прилуцького (132), Чернігівського (110) районів і м. Чернігова (619).

                                               Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 94 % складають заяви чи клопотання, 5 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

                                               26 % (22 % у І кварталі 2017 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (38 %), діти війни (17 %), одинокі матері (17 %), багатодітні сім’ї, „Матері-героїні” (10 %), учасники війни та бойових дій (7 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (4 %), інваліди війни (2%).

                                               4 % (3 % у І кварталі 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 52 (62 у 2017 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 39 (42 у 2017 р.),

                                               - Верховної Ради України – 13 (16 у 2017 р.).

                                               Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 2358 (або 89 %) звернень.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2018 року звернувся 149 громадян (141 – за відповідний період 2017 року).

                                               Всього у зверненнях було порушено 2747 різних питань, переважно щодо соціального захисту (991 або 36 %).    Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міста Чернігова. 

                                               Питання комунального господарства склали   26 %   від  загальної    кількості.  Як і у минулому, у цьому році у зверненнях жителів області домінували питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, несвоєчасним розчищення доріг від снігу, ремонтом місцевих доріг. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Ічнянського, Прилуцького, Бахмацького і м. Чернігова.

                                               8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ Укртелеком. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Прилуцького, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

                                               Також 8 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, з яких найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

                                               5 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Прилуцького, Сосницького районів і м. Чернігова.

                                                3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій, найбільше – з Корюківського району).

                                               По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

                                                1 % становили питання освіти, найбільше їх надійшло з Коропського, Козелецького районів та м. Чернігова і стосувались вони, переважно, діяльності навчальних закладів.

                                               9 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

                                               635 (або 24 %) звернень вирішено позитивно.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (25), Бахмацького (9), Корюківського (9) районів, а також міст Чернігова (28) і Ніжина (14).

                                               Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                               Питання, що порушувались у 21 зверненні, вирішені позитивно.

                                               Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація.        

                                               Колективних звернень у звітному періоді отримано 50 (53 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Коропського (7 ), Ічнянського (6 ) районів і м. Чернігова (16).

                                               Повторних звернень надійшло 88 (83 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (8 – щодо неналежної якості послуги зв’язку, що надає підприємство ПАТ Укртелеком), Козелецького (7 – щодо виплати субсидії готівкою), Ічнянського (6 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених  субсидій) районів і міст Чернігова (13 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (11 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

                                      Відділ роботи із зверненнями громадян

                                      апарату облдержадміністрації

                                       

                                       

                                       

                                      Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації упродовж  2017 року

                                              

                                                  Упродовж січня – грудня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 11745 письмових звернень громадян, що на 3106 звернень менше, ніж у відповідному періоді 2016 року. На особистий прийом звернулось 84 мешканці області ( 114 за відповідний період минулого року).

                                               Найбільш активними у звітному періоді були мешканці Бахмацького району, від яких у звітному періоді було отримано 770 звернень. На другому місці – жителі Чернігівського району, які надіслали у різний спосіб 694 звернення. Далі, за кількістю надходжень, вирізняються Ічнянський (576), Прилуцький (477), Козелецький (423), Ніжинський (358) райони та міста: Чернігів (2944), Ніжин (932), Прилуки (834).

                                               Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90 % складають заяви чи клопотання, 9 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

                                               25 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (39 % від всієї кількості звернень громадян цієї категорії), багатодітні сім’ї, одинокі матері, „Матері-героїні” (26 %), діти війни (15 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (11 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (4 %).

                                               4 % письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 228 (254 у 2016 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 160 (151 у 2016 р.),

                                               - Верховної Ради України – 60 (66 у 2016 р.).

                                               Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 10478 (або 89 %) звернень.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації упродовж 2017 року звернувся 561 громадянин (416 – у 2016 році).

                                               Через портал iGov у звітному періоді надійшло 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

                                               Всього у зверненнях було порушено 12085 різноманітних питань, переважна більшість яких (5329 або 44 %) стосувалась соціального захисту і відображала як бажання громадян досягти вищої якості життя, так і невдоволення  зростаючими матеріальними труднощами багатьох сімей.

                                               Стосовно житлових субсидій найбільше нарікань у заявників викликало зволікання органів соціального захисту із розглядом поданих документів на отримання цієї  соціальної допомоги, затягування строків її призначення і надання. Обурення громадян викликали невиплата коштів у готівковій формі для придбання твердого побутового палива, скрапленого газу та автоматичне неподовження на наступний період раніше призначеної субсидії.  Найбільше таких звернень надійшло від жителів Бахмацького, Чернігівського, Ічнянського районів та міста Чернігова. 

                                               Друге місце за актуальністю (26 % від загальної кількості) посіли питання комунального господарства. Частіш жителів області турбували питання, пов’язані підвищенням тарифів і завищеними сумами до сплати за енергоносії та надані житлово-комунальні послуги. Гострою залишалась проблема з проведенням ремонту і належним утриманням житлового фонду та прибудинкових територій.  Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Бахмацького, Прилуцького, Чернігівського районів і м. Чернігова.

                                               Питання охорони здоров’я становили 6 % від загальної кількості. Переважна більшість скарг громадян стосувалась незабезпечення важко хворих життєво необхідними медикаментами на пільгових умовах, у тому числі за урядовою програмою „Доступні ліки” (зокрема відмови лікарів у видачі рецептів, відсутності ліків у аптеках). Найбільше звернень даної тематики надходило від жителів Городнянського, Бахмацького, Сосницького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                               4 % становили питання транспорту і зв’язку (скарги з приводу відмови у пільговому перевезенні, клопотання щодо перевірки правомірності підвищення плати за проїзд, заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів). Частіш такі проблеми турбували жителів Чернігівського, Прилуцького районів і м. Чернігова.

                                               По 3 % склали питання аграрної політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. Серед питань аграрної політики переважали клопотання щодо пришвидшення розгляду питань виділення у власність земельних ділянок, проведення розрахунків за здані в оренду земельні або майнові паї (найбільше з Бахмацького, Городнянського, Корюківського та Чернігівського районів і м. Чернігова); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – повідомлення про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ (найбільше з Корюківського району від гр. Настоящої Т.М., викладена у зверненнях якої інформація в ході перевірки не підтверджувалась).

                                               По 2 % становили питання праці і заробітної плати та  освіти. Серед питань праці і заробітної плати переважали питання виплати заробітних плат (найбільше з Козелецького району та міст Чернігова і Ніжина); освіти – діяльності та подальшого функціонування навчальних закладів (найбільше з  Новгород-Сіверського, Ріпкинського районів і м. Чернігова).

                                               1 % питань становили питання житлової політики, серед них переважали клопотання щодо забезпечення житловою площею (переважно пільгових категорій) і найбільше таких звернень надходило від мешканців обласного центру.

                                               9 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин.

                                               2272 (або 19 %) звернень вирішено позитивно.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації частіш звертались мешканці Бахмацького, Прилуцького, Козелецького районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                               Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо пришвидшення призначення субсидій і державних допомог, виплата  частини коштів зекономленої житлової субсидії), комунального господарства (щодо оплати рахунків за комунальні послуги), транспорту і зв’язку (відмова у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (надання у власність земельних ділянок).

                                               Питання, що порушувались у 82 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                      Колективних звернень у звітному періоді отримано 169 (234 у 2016 році). Найбільше їх надійшло від жителів Чернігівського (щодо незадовільного транспортного обслуговування та з питань землекористування), Талалаївського (щодо діяльності освітніх закладів), Прилуцького (щодо забезпечення належного водопостачання) районів та м. Чернігова (щодо отриманих рахунків за послугу теплопостачання, незадовільного стану житлового фонду).

                                               Зменшилась, також, кількість повторних звернень з 753 у 2016 році до 471 у звітному. Найбільше їх надійшло з Бахмацького (36), Козелецького (21), Ічнянського (19), Прилуцького (17) районів та міста Чернігова (47). Як засвідчує аналіз таких звернень,   переважно підставою до їх подання є незгода з прийнятим за результатами розгляду попередніх звернень рішенням. Чимала частка повторних звернень також була спричинена недотриманням управліннями соціального захисту населення строків розгляду заяв щодо призначення житлових субсидій та інформування заявників.

                                       

                                      Відділ роботи із зверненнями громадян

                                      апарату облдержадміністрації

                                       

                                       

                                      Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації упродовж 9 місяців  2017 року

                                                           Протягом січня – вересня 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 8630 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян  (-1207 проти відповідного періоду 2016 року). На особистий прийом в облдержадміністрацію звернулось 64 громадянина (86 у відповідному періоді минулого року).

                                               Серед звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90 % складають заяви чи клопотання, 9,3 % – скарги, 0,7 % – пропозиції і зауваження.

                                               26 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, зокрема інваліди І, ІІ та ІІІ групи (10%); одинокі матері, багатодітні сім’ї, матері-героїні (7 %), діти війни (4,3 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (3 %), ветерани праці (1,2 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (0,9 %).    

                                               4 % (стільки ж у відповідному періоді минулого року) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 163 (192 у 2016 р.)

                                               - Кабінету Міністрів України – 112 (110 у 2016 р.)

                                               - Верховної Ради України – 51 (50 у 2016 р.).

                                               Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 7688 (або 89 %) звернень (8843 у відповідному періоді 2016 року).

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2017 року надійшло 414 звернень (276 за відповідний період минулого року).

                                               Всього у зверненнях було порушено 8881 питання, з них 3840 (43 %) соціального захисту (переважно питання, пов’язані із призначенням субсидій). Тут найбільше нарікань у заявників викликало зволікання органів соціального захисту із розглядом поданих документів на отримання цієї  соціальної допомоги, затягування строків її призначення та виплати коштів у готівковій формі для придбання твердого побутового палива, скрапленого газу. З вересня цього року почастішали звернення щодо пришвидшення виплати компенсації частини зекономленої субсидії згідно з урядовим проектом її монетизації. Найбільше таких заяв надійшло від жителів Бахмацького, Чернігівського, Ічнянського, Ніжинського районів та міста Чернігова. 

                                               На другому  місці за актуальністю (27% від загальної кількості) питання комунального господарства. Серед цієї тематики переважають численні скарги мешканців області з приводу нарахованих сум до сплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Викликає невдоволення громадян і незадовільний стан житлового фонду. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Бахмацького, Носівського, Чернігівського районів і міст Чернігова та Ніжина.

                                               Питання охорони здоров’я становили 6 % від загальної кількості. Переважна більшість таких звернень стосувалась незабезпечення хворих необхідними медичними препаратами на пільгових умовах, у тому числі за урядовою програмою „Доступні ліки”. У багатьох зверненнях люди скаржились на непоодинокі випадки відмови медпрацівників виписувати рецепти на визначені даною програмою препарати. Найбільше звернень даної тематики надходило від жителів Бахмацького, Козелецького, Прилуцького, Чернігівського районів та міста Чернігова.

                                               4 % становили питання транспорту і зв’язку, а саме: скарги з приводу відмови у пільговому перевезенні; заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів та проводового радіо. Частіш такі проблеми турбували жителів Чернігівського, Прилуцького, Корюківського районів і міст Чернігова та Прилук.

                                               По 3 % склали питання аграрної політики, праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

                                               Серед питань аграрної політики переважали клопотання щодо пришвидшення розгляду питань виділення у власність земельних ділянок (у томі числі учасникам АТО), проведення розрахунків за здані в оренду земельні або майнові паї (найбільше з Бахмацького, Чернігівського, Прилуцького, Борзнянського районів і м. Чернігова); праці і заробітної плати – виплата заробітних плат (найбільше з Козелецького, Ніжинського, Коропського районів та міст Чернігова і Ніжина); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – повідомлення про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ (найбільше з Корюківського району від громадян Настоящої Т.М. та Киянця В.В.).

                                               2 % становили питання освіти, серед яких переважали питання щодо діяльності навчальних закладів (найбільше з Новгород-Сіверського, Ріпкинського районів і м. Чернігова).

                                               9 % від усіх питань становили питання промислової, економічної, житлової та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин.

                                               1716 (або 20 %) звернень вирішено позитивно.

                                               На „гарячутелефонну лінію голови облдержадміністрації частіш звертались мешканці Бахмацького, Прилуцького, Козелецького районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                               Серед порушених у зверненнях до голови облдержадміністрації проблем переважали питання соціального захисту (пришвидшення призначення субсидій і державних допомог), комунального господарства (щодо оплати рахунків за комунальні послуги), транспорту і зв’язку (відмова у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (надання у власність земельних ділянок).

                                               Питання, що порушувались у 54 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                               Колективних звернень у звітному періоді отримано 128 (193 у відповідному періоді 2016 року). Найбільше їх надійшло від жителів Чернігівського (щодо незадовільного транспортного обслуговування та з питань землекористування), Талалаївського (щодо діяльності освітніх закладів), Прилуцького (щодо забезпечення належного водопостачання) районів та м. Чернігова (щодо отриманих рахунків за послугу теплопостачання, незадовільного стану житлового фонду).

                                               Майже удвічі (з 530 у 2016 році до 286 – у поточному) зменшилась кількість повторних звернень. Найбільше у звітному періоді їх надійшло з Бахмацького (36), Козелецького (21), Ічнянського (19), Прилуцького (17) районів та міста Чернігова (47). Як засвідчує аналіз таких звернень,   переважно підставою до їх подання є незгода з прийнятим за результатами розгляду попередніх звернень рішенням. Також частка повторних звернень була спричинена недотриманням управліннями соціального захисту населення строків розгляду заяв щодо призначення житлових субсидій.

                                       

                                      Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації у І півріччі 2017 року

                                                        Упродовж січня – червня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 5970 письмових звернення громадян, що на 676  звернень менше, ніж у відповідному періоді 2016 року. На особистий прийом звернулось 36 мешканців області ( 64 за відповідний період 2016 року).

                                               Найбільш активними у звітному періоді були мешканці Бахмацького району, від яких у звітному періоді було отримано 495 звернень. На другому місці – жителі Чернігівського району, які надіслали у різний спосіб 401 звернення. Далі, за кількістю надходжень, вирізняються Ічнянський (304), Прилуцький (242), Козелецький (224), Ніжинський (210) райони та міста: Чернігів (1535), Ніжин (441), Прилуки (322).

                                               Слід відмітити, що поряд із зменшення (у порівнянні з відповідним періодом 2016 року) загальної кількості звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, спостерігається збільшення  таких надходжень з Городнянського (+63), Коропського (+26), Чернігівського (+11) районів та м. Чернігова (+246).

                                               Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90 % складають заяви чи клопотання, 9 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

                                               27 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (36 %), багатодітні сім’ї, одинокі матері, „Матері-героїні” (29 %), діти війни (18 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (11 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (9 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (3 %).

                                               3 % письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 112 (133 у 2016 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 67 (72 у 2016 р.),

                                               - Верховної Ради України – 28 (36 у 2016 р.).

                                               Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 5357 (або 90 %) звернень.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І півріччі 2017 року звернувся 261 громадянин (174 – за відповідний період 2016 року).

                                               Через портал iGov у звітному періоді надійшло 1 онлайн- звернення до голови облдержадміністрації.

                                               Всього у зверненнях було порушено 6086 різноманітних питань, переважна більшість яких (2816 або 46 %) стосувалась соціального захисту.           Передусім, це клопотання щодо пришвидшення розгляду заяв про призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та перегляд розміру уже призначених виплат. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Бахмацького, Чернігівського, Ічнянського районів та міста Чернігова. 

                                               Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства.  Вони    склали   25 %  від  загальної    кількості.    Найбільше мешканців області турбували питання, пов’язані з оплатою комунальних послуг, переважно щодо перегляду рахунків за газо- і  теплопостачання. У зимовий період надходили скарги на несвоєчасне розчищення доріг від снігу. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Бахмацького, Прилуцького, Чернігівського районів і м. Чернігова.

                                               6 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами та клопотання щодо проведення лікування поза межами області. Найбільше таких звернень надходило від жителів Городнянського, Бахмацького, Сосницького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                               4 % становили питання транспорту і зв’язку (скарги з приводу відмови у пільговому перевезенні, клопотання щодо перевірки правомірності підвищення плати за проїзд, заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів).  Частіш такі проблеми турбували жителів Чернігівського, Прилуцького районів і м. Чернігова.

                                               По 3 % склали питання аграрної політики, праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

                                               Серед питань аграрної політики переважали клопотання щодо пришвидшення розгляду питань виділення у власність земельних ділянок, проведення розрахунків за здані в оренду земельні та майнові паї (найбільше з Бахмацького, Городнянського, Корюківського та Чернігівського районів і м.Чернігова); праці і заробітної плати – виплата заробітних плат (найбільше з Козелецького району та міст Чернігова і Ніжина); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – повідомлення про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ (найбільше з Корюківського району від гр. Настоящої Т.М., в ході розгляду не підтвердились).

                                               2 % становили питання освіти, серед яких переважали питання щодо діяльності та подальшого функціонування навчальних закладів (найбільше з  Городнянського, Новгород-Сіверського і м. Чернігова).

                                               11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної, житлової та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин.

                                               1401 (або 23 %) звернень вирішено позитивно.

                                               Як свідчить аналіз, частіш на „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації звертались мешканці Бахмацького, Прилуцького, Козелецького районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                               Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства  (щодо розчищення від снігу місцевих доріг та автомобільних доріг загального користування, неналежної якості комунальних послуг), соціального захисту (пришвидшення призначення субсидій і державних допомог), комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків), транспорту і зв’язку (відмова у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                               Питання, що порушувались у 33 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                               Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація.        

                                               Колективних звернень у звітному періоді отримано 98 (140 у відповідному періоді 2016 року). Найбільше їх надійшло від жителів Ічнянського (11 ), Чернігівського (10 ) районів і м. Чернігова (22).

                                               Повторних звернень надійшло 83 (81 у 2016 році) і найбільше з Бахмацького (14), Ічнянського (10), Козелецького (10) районів і м. Прилуки (10).

                                       

                                        Інформація

                                      про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                      до обласної державної адміністрації у І кварталі 2017 року

                                                       Упродовж січня – березня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3404 письмових звернення громадян, що на 817  звернень менше, ніж у відповідному періоді 2016 року. На особистий прийом звернулось 17 мешканців області ( 28 за відповідний період 2016 року).

                                               Найбільш активними у звітному періоді були мешканці Бахмацького району, від яких у звітному періоді було отримано 373 звернення. На другому місці – жителі Чернігівського району, які надіслали у різний спосіб 266 звернень. Далі, за кількістю надходжень, вирізняються Ічнянський (194), Ніжинський (144), Козелецький (139), Прилуцький (132) райони та міста: Чернігів (768), Ніжин (272), Прилуки (187).

                                               Слід відмітити, що поряд із зменшення (у порівнянні з відповідним періодом 2016 року) загальної кількості звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, спостерігається збільшення  таких надходжень з Бахмацького (+147), Городнянського (+35), Коропського (+22), Чернігівського (+25) районів та м. Чернігова (+113).

                                               Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90 % складають заяви чи клопотання, 9 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

                                               22 % (26 % у І кварталі 2016 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (36 %), діти війни (19 %), одинокі матері (17 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (11 %), багатодітні сім’ї, „Матері-героїні” (10 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (2 %).

                                               3 % (стільки ж у І кварталі 2016 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                               - Адміністрації Президента України – 62 (55 у 2016 р.),

                                               - Кабінету Міністрів України – 42 (34 у 2016 р.),

                                               - Верховної Ради України – 16 (18 у 2016 р.).

                                               Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 3072 (або 90 %) звернень.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2017 року звернувся 141громадянин (72 – за відповідний період 2016 року).

                                               Всього у зверненнях було порушено 3454 різноманітних питань, переважна більшість яких (1831 або 53 %) стосувалась соціального захисту.      Передусім, це клопотання щодо пришвидшення розгляду заяв про призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та перегляд розміру уже призначених виплат. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Бахмацького, Чернігівського, Ічнянського районів та міста Чернігова. 

                                               Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства.  Вони    склали   22 %  від  загальної    кількості.    Найбільше мешканців області турбували питання, пов’язані з оплатою комунальних послуг, переважно щодо перегляду рахунків за газо- і  теплопостачання. У зимовий період надходили скарги на несвоєчасне розчищення доріг від снігу. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Бахмацького, Прилуцького, Чернігівського районів і м. Чернігова.

                                               4 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами та клопотання щодо проведення лікування поза межами області. Найбільше таких звернень надходило від жителів Городнянського, Бахмацького, Сосницького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                               По 3 % склали питання аграрної політики, транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

                                               Серед питань аграрної політики переважали клопотання щодо пришвидшення розгляду питань виділення у власність земельних ділянок, проведення розрахунків за здані в оренду земельні та майнові паї (найбільше з Корюківського, Бахмацького, Чернігівського районів і м. Чернігова); транспорту і зв’язку – скарги з приводу відмови у пільговому перевезенні, клопотання щодо перевірки правомірності підвищення плати за проїзд, заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів (найбільше з Чернігівського, Прилуцького районів і м. Чернігова); праці і заробітної плати – виплата заробітних плат (найбільше з міст Чернігова і Ніжина); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – повідомлення про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ (найбільше з Корюківського району від гр. Настоящої Т.М., в ході розгляду не підтвердились).

                                               По 1 % становили питання житлової політики  та освіти. Питання житлової політики стосувались забезпечення житлом громадян, які мають встановленні законодавством пільги (найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова), а серед питань освіти переважали питання щодо діяльності та подальшого функціонування навчальних закладів (найбільше з  Городнянського, Чернігівського районів і м. Чернігова).

                                               7 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин.

                                               880 (або 26 %) звернень вирішено позитивно.

                                               На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації частіш звертались мешканці Бахмацького, Прилуцького, Козелецького районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                               Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства  (щодо розчищення від снігу місцевих доріг та автомобільних доріг загального користування, неналежної якості комунальних послуг), соціального захисту (пришвидшення призначення субсидій і державних допомог), транспорту і зв’язку (відмова у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                               Питання, що порушувались у 32 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                               Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація.        

                                               Колективних звернень у звітному періоді отримано 53 (65 у відповідному періоді 2016 року). Найбільше їх надійшло від жителів Ічнянського (8 ), Чернігівського (5 ) районів і м. Чернігова (8).

                                               Повторних звернень надійшло 83 (81 у 2016 році) і найбільше з Бахмацького (14), Ічнянського (10), Козелецького (10) районів і м. Прилуки (10).   Як засвідчує аналіз таких звернень, стосувались вони, у переважній  більшості, питань призначення житлових субсидій і підставою до подання був несвоєчасний розгляд заяв громадян про призначення субсидій органами соціального захисту населення.

                                      Відділ роботи із зверненнями громадян

                                      апарату облдержадміністрації

                                       

                                       

                                       

                                                

                                       

                                      Назад

                                      Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                      Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                      Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                      Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua