Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://cg.gov.ua/old

back

22-05-2014 14:46

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до обласної державної адміністрації упродовж  січня – березня 2019  року

           Упродовж січня – березня 2019 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3854 письмових звернення громадян (2642 (+1213) у відповідному періоді 2018 року). На особистий прийом звернулось 12 мешканців області ( 11 у І кварталі 2018 року). Таким чином, з початку цього року зберігається тенденція щодо збільшення кількості письмових звернень  громадян, що надходять до облдержадміністрації.

         Незважаючи на збільшення загальної кількості звернень, що надійшли до облдержадміністрації, зменшилась (у порівнянні з минулим роком) кількість письмових заяв та клопотань від мешканців Городнянського (з 103 до 33) та Ічнянського (з 175 до 162).

         Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Чернігівського (197), Козелецького (176), Ічнянського (162), Бахмацького (154) районів і м. Чернігова (984).

         Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 98,3 % складають заяви чи клопотання, 1,5 % – скарги,  0,2 % – пропозиції і зауваження.

         22 % (26 % у І кварталі 2018 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (48 %), одинокі матері (13 %), діти війни (12 %), багатодітні сім’ї, „Матері-героїні” (9 %), учасники війни та бойових дій (5 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (5 %), інваліди війни (3%).

         5 % (4 % у І кварталі 2018 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

         - Адміністрації Президента України – 98 (52 у 2018 р.),

         - Кабінету Міністрів України – 71 (39 у 2018 р.),

         - Верховної Ради України – 13 (13 у 2018 р.).

         Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 3467 (або 90 %) звернень.

         На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2019 року звернувся 236 громадян (149 – за відповідний період 2018 року).

         Всього у зверненнях було порушено 4023 різних питання, серед яких найбільш актуальними продовжували залишались питання  соціального захисту (2152 або 53 %).  Серед цієї тематики домінуючими були заяви та клопотання щодо призначення житлових субсидій. Внаслідок оновлення урядової програми надання доплат на сплату комунальних платежів, коли призначення субсидії відбувається з урахуванням майнового стану отримувачів, чимало домогосподарств позбавились права на пільги. Це і призвело до значного зростання кількості звернень (переважно з проханням перевірити правомірність відмови, збільшити розмір допомоги), які надійшли до облдержадміністрації упродовж І кварталу.  Найбільше таких звернень надійшло від жителів, Козелецького, Чернігівського, Бахмацького районів та міста Чернігова. 

         Питання комунального господарства були другими за актуальністю, вони склали   23 %   від  загальної    кількості.  Як і у минулому році, так і на початку цього у зверненнях громадян переважали питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, переважно газо- і електропостачання. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Прилуцького, Чернігівського, Бахмацького районів і м. Чернігова.

         5 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, серед яких переважали проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Прилуцького району і м. Чернігова.

         4 % становили питання транспорту і зв’язку і серед них переважали звернення щодо незадовільної організації пасажирських перевезень (відміна рейсів, скасування маршрутів) та неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Чернігівського, Сосницького, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

         2 % склали питання аграрної політики, це – заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок і найбільш їх надходило від жителів Прилуцького району.

          По 1 % склали питання екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ) та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій, найбільше від жителів Корюківського району Киянця В.В. та Настоящої Т.М.). 

По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

          1 % становили питання освіти, найбільше їх надійшло з Коропського, Козелецького районів та м. Чернігова і стосувались вони, переважно, діяльності навчальних закладів.

         11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, праці і заробітної плати, житлової політики, культури та туризму, освіти і науки, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

         1198 (або 31 %) звернень вирішено позитивно.

         На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (24), Корюківського (16), Чернігівського (100) районів, а також міст Чернігова (30) і Ніжина (16).

         Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту доріг); соціального захисту (щодо призначення житлових субсидій); транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок). Питання, що порушувались у 40 зверненнях, були вирішені позитивно.

         Колективних звернень у звітному періоді отримано 43 (50 у відповідному періоді 2018 року) і найбільше  з Ічнянського району (22 ). В основному це звернення громадян, помешкання та майно яких були зруйновані або зазнали ушкодження внаслідок вибухів на військовому арсеналі.

         Повторних звернень надійшло 62 (88 у 2017 році) і найбільше з Чернігівського (7 – розчищення доріг від снігу, встановлення газових лічильників) та Ічнянського (6 – виплата субсидії готівкою, допомога у відбудові пошкоджених будинків) районів.

 Відділ роботи із зверненнями громадян

апарату облдержадміністрації

 

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

          

 

Останні новини

Анонси
















 

 

 

 

Погода