Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа
































                                        22 Травня 2014 14:46

                                                    Інформація

                                        про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

                                        до обласної державної адміністрації у І кварталі 2017 року

                                                         Упродовж січня – березня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3404 письмових звернення громадян, що на 817  звернень менше, ніж у відповідному періоді 2016 року. На особистий прийом звернулось 17 мешканців області ( 28 за відповідний період 2016 року).

                                                 Найбільш активними у звітному періоді були мешканці Бахмацького району, від яких у звітному періоді було отримано 373 звернення. На другому місці – жителі Чернігівського району, які надіслали у різний спосіб 266 звернень. Далі, за кількістю надходжень, вирізняються Ічнянський (194), Ніжинський (144), Козелецький (139), Прилуцький (132) райони та міста: Чернігів (768), Ніжин (272), Прилуки (187).

                                                 Слід відмітити, що поряд із зменшення (у порівнянні з відповідним періодом 2016 року) загальної кількості звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, спостерігається збільшення  таких надходжень з Бахмацького (+147), Городнянського (+35), Коропського (+22), Чернігівського (+25) районів та м. Чернігова (+113).

                                                 Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90 % складають заяви чи клопотання, 9 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

                                                 22 % (26 % у І кварталі 2016 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (36 %), діти війни (19 %), одинокі матері (17 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (11 %), багатодітні сім’ї, „Матері-героїні” (10 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (2 %).

                                                 3 % (стільки ж у І кварталі 2016 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

                                                 - Адміністрації Президента України – 62 (55 у 2016 р.),

                                                 - Кабінету Міністрів України – 42 (34 у 2016 р.),

                                                 - Верховної Ради України – 16 (18 у 2016 р.).

                                                 Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 3072 (або 90 %) звернень.

                                                 На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2017 року звернувся 141громадянин (72 – за відповідний період 2016 року).

                                                 Всього у зверненнях було порушено 3454 різноманітних питань, переважна більшість яких (1831 або 53 %) стосувалась соціального захисту.      Передусім, це клопотання щодо пришвидшення розгляду заяв про призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та перегляд розміру уже призначених виплат. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Бахмацького, Чернігівського, Ічнянського районів та міста Чернігова. 

                                                 Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства.  Вони    склали   22 %  від  загальної    кількості.    Найбільше мешканців області турбували питання, пов’язані з оплатою комунальних послуг, переважно щодо перегляду рахунків за газо- і  теплопостачання. У зимовий період надходили скарги на несвоєчасне розчищення доріг від снігу. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Бахмацького, Прилуцького, Чернігівського районів і м. Чернігова.

                                                 4 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами та клопотання щодо проведення лікування поза межами області. Найбільше таких звернень надходило від жителів Городнянського, Бахмацького, Сосницького районів та міст Чернігова і Прилук.

                                                 По 3 % склали питання аграрної політики, транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

                                                 Серед питань аграрної політики переважали клопотання щодо пришвидшення розгляду питань виділення у власність земельних ділянок, проведення розрахунків за здані в оренду земельні та майнові паї (найбільше з Корюківського, Бахмацького, Чернігівського районів і м. Чернігова); транспорту і зв’язку – скарги з приводу відмови у пільговому перевезенні, клопотання щодо перевірки правомірності підвищення плати за проїзд, заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів (найбільше з Чернігівського, Прилуцького районів і м. Чернігова); праці і заробітної плати – виплата заробітних плат (найбільше з міст Чернігова і Ніжина); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – повідомлення про зловживання службовим становищем керівників окремих підприємств і установ (найбільше з Корюківського району від гр. Настоящої Т.М., в ході розгляду не підтвердились).

                                                 По 1 % становили питання житлової політики  та освіти. Питання житлової політики стосувались забезпечення житлом громадян, які мають встановленні законодавством пільги (найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова), а серед питань освіти переважали питання щодо діяльності та подальшого функціонування навчальних закладів (найбільше з  Городнянського, Чернігівського районів і м. Чернігова).

                                                 7 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин.

                                                 880 (або 26 %) звернень вирішено позитивно.

                                                 На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації частіш звертались мешканці Бахмацького, Прилуцького, Козелецького районів, а також міст Чернігова і Ніжина.

                                                 Серед порушених у зверненнях питань переважали питання комунального господарства  (щодо розчищення від снігу місцевих доріг та автомобільних доріг загального користування, неналежної якості комунальних послуг), соціального захисту (пришвидшення призначення субсидій і державних допомог), транспорту і зв’язку (відмова у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

                                                 Питання, що порушувались у 32 зверненнях, були вирішені позитивно.

                                                 Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація.        

                                                 Колективних звернень у звітному періоді отримано 53 (65 у відповідному періоді 2016 року). Найбільше їх надійшло від жителів Ічнянського (8 ), Чернігівського (5 ) районів і м. Чернігова (8).

                                                 Повторних звернень надійшло 83 (81 у 2016 році) і найбільше з Бахмацького (14), Ічнянського (10), Козелецького (10) районів і м. Прилуки (10).   Як засвідчує аналіз таких звернень, стосувались вони, у переважній  більшості, питань призначення житлових субсидій і підставою до подання був несвоєчасний розгляд заяв громадян про призначення субсидій органами соціального захисту населення.

                                        Відділ роботи із зверненнями громадян

                                        апарату облдержадміністрації

                                        Назад

                                        Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                        Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                        Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                        Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua